2906
Sök

Bildförslag till eget motiv på bankomatkort.

76 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
Tjena!, ska beställa ett eget motiv till mitt bankomatkort, skulle gärna vilja ha lite bild tips,
Är sugen på att ha nån chromad turbo eller liknade, vill dock inte ha någon specifik bil, Ge förslag och ladda gärna upp bilderna eller länka. smile det ska vara nånting inom "motor"

* Klåpare
1 718 Inlägg
8 april 2008
Hade gjort kortet som spader ess eller hjärter kung. Eller varför inte Eddie Meduzas version av hundralappen?

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

76 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
En turbo vore skitsnyggt tror jag, men jag måste hitta en bild på en turbo som är chromad typ. ^^, har googlat men hittar inte nån spec snygg dock. men kom med mer förslag och ladda gärna upp bilder eller länka.

Gammelbilsnörd
450 Inlägg
9 april 2008
Vad kostar det att göra detta? Låter ju som en rolig ide...wink mitt Visa börjar bli så sletet oxå...

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
9 april 2008
Jag fick inte godkänt när jag skicka in en bild på bilen:(

The Black Ghost

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
9 april 2008
Tänk på att dom är rätt petiga med vad man väljer för bild på kortet. iaf Swedbank
Har provat med Både Gudfadern och Scarface bilder men fått alla avslagna med anledning av att man inte får ha kända personer, vapen, knark mm LAME

DFFL
9 020 Inlägg
9 april 2008
laazy skrev:
Tänk på att dom är rätt petiga med vad man väljer för bild på kortet. iaf Swedbank
Har provat med Både Gudfadern och Scarface bilder men fått alla avslagna med anledning av att man inte får ha kända personer, vapen, knark mm LAME

mmm, tråkigt som fan.
Men ändå har folk fått igenom Goatsee på sina kort. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Fartdåre!
592 Inlägg
9 april 2008
v8rickard skrev:
Vad kostar det att göra detta? Låter ju som en rolig ide...wink mitt Visa börjar bli så sletet oxå...

Kostar 100kr o skaffa de. Ja tog en bild på min passat. Men de blev lite för mörkt tycker ja. Så tänk på o ta bilder med ljus alltså inga i halvmörker.

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

VW-nörd?
4 332 Inlägg
9 april 2008
ViinikkaT5 skrev:

Kanske måste förklara för idioterna att det är DIN bil och inte någon annans smile Kanske var därför.

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
9 april 2008
Mortalis skrev:
ViinikkaT5 skrev:

Kanske måste förklara för idioterna att det är DIN bil och inte någon annans smile Kanske var därför.

hehe joo kanske det:) får försöka igen:)

The Black Ghost

Fotograf
966 Inlägg
9 april 2008
ViinikkaT5 skrev:
Mortalis skrev:
ViinikkaT5 skrev:

Har bild på min bil på bankomatkortet.. fick inte godkänd först.. D får inte vara Märken osv osv.. men tacka vet jag Photoshop.. Vips så försvann BMW emblemet och bilden vart godkänd..wink

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
9 april 2008
MickeTuncer skrev:
ViinikkaT5 skrev:
Mortalis skrev:

Har bild på min bil på bankomatkortet.. fick inte godkänd först.. D får inte vara Märken osv osv.. men tacka vet jag Photoshop.. Vips så försvann BMW emblemet och bilden vart godkänd..wink

Ok:) får väl ta en bild från sidan och prova med då!

The Black Ghost

2 126 Inlägg
9 april 2008
ViinikkaT5 skrev:

Fan jag har min XR2:a på mitt VISA kort, gick hur bra som helst!

3 650 Inlägg
9 april 2008
Bilar, bärs å brudar ska de stå! tongue

3 650 Inlägg
9 april 2008
nån som kan lägga in lite bilder på hur korten blev?

* Klåpare
1 718 Inlägg
10 april 2008
FireTraXX skrev:
laazy skrev:

mmm, tråkigt som fan.
Men ändå har folk fått igenom Goatsee på sina kort. tongue

VA? Är det sant? Undrar vilka blickar man skulle få när man räcker fram kortet till någon kassörska med Goatsee på !? lol

Kesler skrev:
nån som kan lägga in lite bilder på hur korten blev?

Ja, men inte det med Goatsee tack! big_smile

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Sök