3635
Sök

Operation: Rädda världens sötaste kanin undan Stockholms city!

Darth Vader
1 644 Inlägg
12 april 2008
FireTraXX skrev:
Den ser kall ut.
Har aldrig gillat kaniner, söta som fan men verkar ganska tråkiga.

Beror på vilken kanin, den vi har hemma, Walter, springer lös i huset  och är nästintill rumsren. vi har tatt av gallret till buren så han har vad som kan kallas en stor kattlåda. Han är väldigt kelsjuk och är som en inredningsdetalj, han är alltid där smile. Oerhört trevlig kanin, dom gånger han är borta (t.ex. utlånad inför resa) saknar man hans närvaro, även om man inte gullar med honom.

Sen att han ser ut som att han nyss kommit ur en fight gör inte saken värre, blir väldigt personligt, med ett stort jack i ena örat och väldigt tussig päls, inte ovårdad, men tossig tongue
Senast redigerat av DoWahDiddy (12 april 2008)

Braaaaap?

Körv
3 535 Inlägg
12 april 2008
DoWahDiddy skrev:
FireTraXX skrev:
Den ser kall ut.
Har aldrig gillat kaniner, söta som fan men verkar ganska tråkiga.

Beror på vilken kanin, den vi har hemma, Walter, springer lös i huset  och är nästintill rumsren. vi har tatt av gallret till buren så han har vad som kan kallas en stor kattlåda. Han är väldigt kelsjuk och är som en inredningsdetalj, han är alltid där smile. Oerhört trevlig kanin, dom gånger han är borta (t.ex. utlånad inför resa) saknar man hans närvaro, även om man inte gullar med honom.

Sen att han ser ut som att han nyss kommit ur en fight gör inte saken värre, blir väldigt personligt, med ett stort jack i ena örat och väldigt tussig päls, inte ovårdad, men tossig tongue

Haha! big_smile Som min kanin jag hade när man var väldigt ung smile
Han hade en bästa vän! Grannkatten "Sverre" (tror jag han hette) som han lekte med varje dag. Min kanin trodde nämligen att han också var en katt, väldigt tokig kanin smile .. En gång blev han av med sin svans tack vare någon kaja.

Truckdriving Man

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
12 april 2008
skönt att de löste sig.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
13 april 2008
Synd javisst är det det men dock så finns det MASSOR av fritt springande kaniner i Solna Precis när man svänger av Essingeleden Norrgående, kan ju ha kommit därifrån

Team Insane Racing

Sök