3032
Sök

Kan Någon Mycket Om Billjud Hör Av Dig

131 Inlägg
5 januari 2006
Trådstartare
det e jag som försöker säga till andra e att boschmann inte e ett skit märke bara för att det sälj på classolson kanske dom billiga högtalarna e skit inte vet ja. men dom har sina värsting grejer som alla andra märken men sen så behöver den inte vara i topp som andra kända märken asså bara för att dom e kända så behöver dom inte vara bäst vill ja säga..

Servicetekniker
300 Inlägg
5 januari 2006
Amir skrev:
asså jag förstår dig tyvärr inte vart står det att ja vill lära mig mer om biljudet

Det är ju det som är topicen. Du ville veta hur man skulle komppla för att få ut mycket som möjligt. För övrigt kollade jag länkarna och jag tycker inte att det stog nogot mer vettigt där än på boschmans egna hemsida. Så jag säger fortfarande att jag personligen inte skulle köpa nåt som är av fabrikatet boschman. Men om du gillar dom grejorna så kör på det.

Go hard or Go home!

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
5 januari 2006
Amir skrev:
tja har lite fråger på hur man ska koppla för att få ut det bästa resultatet på en baslåda

Den här frågan ställde du i första inlägget.. Men uppenbarligen så kan du det mesta.

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

131 Inlägg
5 januari 2006
Trådstartare
JA JAG FRÅGADE DIG för att det e alltid kul o lära sig något nytt måste kolla lite runt.

http://hemelektronik.compricer.se/searc … 2&y=11

hittade denna sida hittar inteså många det messta e på tyska språket

131 Inlägg
5 januari 2006
Trådstartare
precis frågade hurman ska koppla högtalarna så man får ut mer effekt eller nåt sånt frågade ja. för att jag hade hört nåt sånt liknande

131 Inlägg
5 januari 2006
Trådstartare
okej vi gör så här vissa mig en sida där dom vissar mer information om DLS eller någon annan märke

Servicetekniker
300 Inlägg
5 januari 2006
Amir skrev:
okej vi gör så här vissa mig en sida där dom vissar mer information om DLS eller någon annan märke

www.brl.se

Där tycker jag iaf att jag får veta mer relevant fakta.

Go hard or Go home!

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
5 januari 2006

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

131 Inlägg
5 januari 2006
Trådstartare
okej hållermed dig brainformation .men som sagt det e svårt i hitta information på svenska om boschmann men hittade dena sida kolla in

http://www.netshop.se/aspx/produkter.aspx

131 Inlägg
5 januari 2006
Trådstartare
på denna sida somja gav dig nu så e det bättre inormation på högtalarna. men finns bättre hittade en förut men ska försöka hitta. glömmde fråga vad vill du ha för ljud. ja gillar dunk ljud o sånt så boschmann passar mig bra

131 Inlägg
5 januari 2006
Trådstartare
men som sagt boschmann är inte lika känd som andra märken men det ja vet e att alla märken har sina billiga o dyra grejer. sen avgör det små grejer emmelan dom o dom grejer e kvalitet design mm håller du med där

Servicetekniker
300 Inlägg
5 januari 2006
Amir skrev:
på denna sida somja gav dig nu så e det bättre inormation på högtalarna. men finns bättre hittade en förut men ska försöka hitta. glömmde fråga vad vill du ha för ljud. ja gillar dunk ljud o sånt så boschmann passar mig bra

Nja lite bättre kanske det var men inte mycket. När jag bygger så har jag som syfte att det ska vara bra ljud i hela registret. Om man vill ha en baslåda som står och "dunkar" i skuffen kan man ta i princip vilka basar som hellst. Men om vi ska snacka "ljudkvalitét" då får man öppna på plånboken och betala. Det är iaf min åsikt om det hela.

Edit: Stavfel
Senast redigerat av MR2_Racing (5 januari 2006)

Go hard or Go home!

131 Inlägg
5 januari 2006
Trådstartare
det sissta du sa det e sant verkligen men bassar som dunkar e ett annat sak. föresten e kille sa till mig att han öppnade sin begageluka o det dunkade o grejer han fick uppmärksamheto sånt sen när folk frågade vad det var för märke så sa han boschmann o dom vart chockade. så visst ja tror på boschmann

Servicetekniker
300 Inlägg
5 januari 2006
Men kör på boschman då, om du tycker att det är bra.

Go hard or Go home!

Maizer
5 januari 2006
haha fan hur länga ska den här diskussionen fortsätta, snacka om upprepningar hela tråden igenom. Fast roligt var det att läsa iaf:D

131 Inlägg
5 januari 2006
Trådstartare
[likom ja vet har hört på många andra märken o sånt men det man betalar för boschmann så e det prisvärt plus så e det inte så långt ifrån det bästa när det gäller ljudet

Servicetekniker
300 Inlägg
5 januari 2006
Maizer skrev:
haha fan hur länga ska den här diskussionen fortsätta, snacka om upprepningar hela tråden igenom. Fast roligt var det att läsa iaf:D

Håller med...

Go hard or Go home!

131 Inlägg
5 januari 2006
Trådstartare
visstdu kan få kristalklart ljud så det gör ont i öronen o sånt men för mig så e inte boschmann uteo cyklar tycker att dom e där någonstans inte långt ifrån.så man ska inte välj bort dom

Maizer
5 januari 2006
SKa vi sammanfatta det här då? Amir tycker att boschmann kanske inte är bäst men att det är väldigt bra även fast clas ohlsson säljer det. Mr2_racing vill inte köpa boschmann fast han tror att amir säkert kan plocka ihop nåt som han blir nöjd med. Så?smile

131 Inlägg
5 januari 2006
Trådstartare
[hehe ja du det stämmer föresten vem e du??

Sök