3296
Sök

Biltema styling

24 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
Såg en banner här på garaget där biltema gör reklam för sina stylingprodukter

http://i32.tinypic.com/dqi538.jpg

roll

Jag längtar tills de kommer med stylade kolvar.

kör man in i nåt för snabbt så dör man..

120 Inlägg
10 april 2008
haha jag me!! tongue

1 302 Inlägg
10 april 2008
Vad är det för fel på biltemas saker ?

okej att de inte har någon vidare kvalite och att jag aldrig skulle använda deras motor delar.

5 198 Inlägg
10 april 2008
Vad är det för fel på den reklamen ? det är ju trots allt en bilsida,, annat om det vore reklam för FIB-Aktuellt.. då hade jag förstått.. för den hör ju inte alls hemma här.
Senast redigerat av gamlingen (10 april 2008)

143 Inlägg
10 april 2008
Det står styling men det borde stå tuning...

Like it German
378 Inlägg
10 april 2008
som han övre skrev är väl tuning grejer ;P

Hur många skruvar fick du över?....

Konstruktör
1 053 Inlägg
10 april 2008
Tror nog inte riktigt ni förstod vad han menade med detta big_smile

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
10 april 2008
Biltema, det är riktiga grejer det! wink

Allt för den där jävla hatten!

Glidarn
408 Inlägg
10 april 2008
HAha alla dissar biltema men för mig funkar det skitbra.

(obrut)

* Klåpare
1 718 Inlägg
10 april 2008
lol Hur ser deras tuningbanner ut? Bilder på rattmuffar & ändrör?

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
10 april 2008
Styling eller tuningdelar skulle jag aldrig köpa från biltema, deras verktyg däremot finns det inget att klaga på, funkar helt ok. Även deras oljor sägs ju ha fått väldigt bra omdömmen, inte för att jag skulle hälla i deras olja i min bil för det men menar bara på att allt dom säljer inte är värdelös skit som alla verkar påstå.

15 Inlägg
10 april 2008
biltemas grejer är inte så jävla dåliga som folk vill ha det till. allt är ju gjort i kina ändå!

850 tdi med 19"

* Klåpare
1 718 Inlägg
10 april 2008
laazy skrev:
Styling eller tuningdelar skulle jag aldrig köpa från biltema, deras verktyg däremot finns det inget att klaga på, funkar helt ok. Även deras oljor sägs ju ha fått väldigt bra omdömmen, inte för att jag skulle hälla i deras olja i min bil för det men menar bara på att allt dom säljer inte är värdelös skit som alla verkar påstå.

Ja säga vad man vill om Biltema, men efter att ha läst ett antal trådar där ordet Biltema har dykt upp så har jag lärt mig att "lagom" inte finns. Oavsett vilket biltillbehör man ska ha så måste det kosta minst en årslön för att vara godkänt för användning. big_smile

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Avstängd
519 Inlägg
10 april 2008
en del grejer är kanske inte så där jätte bra tongue men en del saker är lika bra som de dyra sakerna som man kan köpa på andra ställen...inge fel på biltema big_smile

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
10 april 2008
Tycker inte om att handla på biltema.. man känner sig så fattig när man gör de.. men har köpt lite saker där ifrån och det värsta ja köpt var nog en 19 fast nyckel.. Vene hur men tog i och då gick den ju av.

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

Avstängd
519 Inlägg
10 april 2008
Streethawk skrev:
Tycker inte om att handla på biltema.. man känner sig så fattig när man gör de.. men har köpt lite saker där ifrån och det värsta ja köpt var nog en 19 fast nyckel.. Vene hur men tog i och då gick den ju av.

hahahaha känner man sig fattig bara för man går in på biltema å handlar? va de dummaste jag hört tongue var ju precis som om jag skulle känna mej dum bara för att jag går med en pitbul och andra går med en chefer tongue haha

3 390 Inlägg
10 april 2008
volvo_nicke3 skrev:
Streethawk skrev:

hahahaha känner man sig fattig bara för man går in på biltema å handlar? va de dummaste jag hört tongue var ju precis som om jag skulle känna mej dum bara för att jag går med en pitbul och andra går med en chefer tongue haha

"chefer" lol hahahahaha

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Avstängd
519 Inlägg
10 april 2008
WeDo skrev:
volvo_nicke3 skrev:
Streethawk skrev:

"chefer" lol hahahahaha

stavfel? tongue vette fan hur de stavas men shit the same! smile
Senast redigerat av volvo_nicke3 (10 april 2008)

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
10 april 2008
Schäfer menar du nog. Men vem skulle inte vilja gå ut med chefen i koppel..?  lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
10 april 2008
Känner sig fattig på biltema??? Tycker tvärtom. När det är billigt och man råkar ha några hundra extra i plånkan så är man ju rik! tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Sök