2719
Sök

Importera från England?

51 Inlägg
17 april 2008
Jag köpte min från en privatperson i England

du kan slå mig en signal

Adde

Why do the English drink warm beer? Lucas made the refrigerators, too

51 Inlägg
17 april 2008
du har mail
Adde

Why do the English drink warm beer? Lucas made the refrigerators, too

170 Inlägg
8 juli 2010
Någon som vet vad en tillfällig försäkring om man importerar från UK kostar i sverige? DÅ menar jag när bilen fortfarande är utomlands på väg hem... De ska gå att försäkra en bil via chassie nr...

Eller hur ska man göra? Köra 50mil till båten utan försäkring?!

peace

PS. bra bump haha
Senast redigerat av Underdog (8 juli 2010)

127 Inlägg
9 juli 2010
Trådstartare
Jag hade kommit överens med mitt försäkringsbolag (LF) innan köpet om en försäkring.
Så fort jag köpt bilen skulle jag ringa dom och meddela registreringsnumret och chassienr. Försäkringen kostade ca 4 tusen
för en månad, men kunde sägas upp direkt när bilen stod hemma. Så det blev bara en 2-3 dagar den var försäkrad (billig peng).

Vet inte om du fått besked om båtresan också.. Iaf när jag tog hem min var jag tvungen att ringa torline och meddela regnr innan jag fick ta den ombord.

Braindamaged
208 Inlägg
12 mars 2011
Hejsan! Lånar tråden lite, jag har funderingar på att ta hem en Rx-7:a från england men undrar hur skicket på bilarna oftast är, sen undrar jag även hur bilarna kan vara så mycket billigare i england än här hemma?
Sedan, vilka företag skulle ni rekommendera att hjälpa mig med importen?
sen till sist, det är inprincip omöjligt att hitta en v-styrd rx-7:a i england va?
Mvh

474 Inlägg
17 mars 2011
Är lite intresserad av att veta hur du gjorde med båten TS? Bokades den innan eller kan man köpa en biljett på plats?

Kommentera & Rösta ! ©

Sök