Jag brukar säga såhär:
Om jag går en väg som jag inte gått förut och går rakt in i en lyktstolpe och slår i huvudet i den och slår mig illa så borde jag ju komma ihåg det till nästa gång.
Men tyvärr så är det många som glömmer på 4 år att dom sprang rakt in med huvudet i lyktstolpen, dessa människor lär springa in i samma stolpe i höst och tro på allt valflä(s)k...
Vi vet att vallöften ifrån sossarna bryts endast några dagar efter valet.
Kanske ska testa en ny väg, tänk på att 90% av alla journalister är riktade kraftigt åt vänster varför ofta högersidan katastrofmålas i media...
Ta bara det här med biltullarna, nu snackas det bara gott ifrån medias sida, jag har varit på E4:an och sett förödelsen. Kraftigt tät trafik mitt på dan, innan biltullarna var det mycket bättre där.
Aftonbladet & Expressen föredrog att göra gratis reklam för transpondrarna trots att 85% svarat i aftonbladets undersökning att dom är beredda att fuska. Varför berättar man inte för folket i media att man kan köra gratis genom tullarna i dagsläget helt lagligt dessutom om man har en tullkeps?
Jag ser för mig själv, jag förstår att landet behöver arbete, att företag har råd att anställa mera om dom får skattelättnader, och att dom nya anställda betalar inkomstskatt.
Jag kommer ihåg hur maktkåta sossarna var när Miljöpartiet låg som vågmästare...
Jag såg sveket, jag ser det varje gång jag åker till stan. Biltullarna står där, fy fan.
Skatterna höjs. Jag tycker att du som svartmålar t.ex moderaterna ska kolla deras partiprogram istället för t.ex STATLIGA SVT.
www.moderat.se tror jag dom hade som adress...
Bättre än att lyssna på så kallade "journalister" som oftast är ultra radikala kommunister & miljöpartister & bor inne i sthlm city och saknar verklighetsförankring......
Tänk själv, lyssna aldrig på en journalist!