3368
Sök

gammla serier som du tyckte om då och kankse gör fotfarande ?

Yrkesförare
1 073 Inlägg
13 april 2008
Rederiet!

Serier av den kalibern görs inte längre tyvärr sad

2 600 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
det dåliga är att svt vill inte ge ut en dvd me alla avsnitt av rederiet tydligen så jag ha mailt dom och hör om detta nu tongue  många seriér som man ha glömt tongue som star trek och sånna klassiker smile

gör som jag kör gubba racer=)

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
13 april 2008
När man var mindre så såg man väl en del på knight rider, baywatch och pacific blue(cyklande poliserna i L.A). Sen kom väl alias, å nå mer som ja inte kommer ihåg just nu... Numer så är de väl NCIS som man försöker följa så gott de går...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

160 Inlägg
13 april 2008
klimpan skrev:
det dåliga är att svt vill inte ge ut en dvd me alla avsnitt av rederiet tydligen så jag ha mailt dom och hör om detta nu tongue  många seriér som man ha glömt tongue som star trek och sånna klassiker smile

ja precis:P det finns protest listor på nån hemsida där man tar upp att Svt ska släppa hela Rederiet serien på Dvd smile

Maskin & Lastbilsteknik -06 / Volvo summerboy -08
366 Inlägg
13 april 2008
Pacific blue och Fastlane är 2 serier som är svåra att glömma. Någon som vet om det finns box att köpa med fastlane?

2 600 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
enligt svt så va det för dyrt att släppa den och sen va det nått annat me tongue

815 Inlägg
13 april 2008
Tusen bröder, tyckte den va riktigt bra när den gick och det gör jag fortfarande smile

160 Inlägg
13 april 2008
klimpan skrev:
enligt svt så va det för dyrt att släppa den och sen va det nått annat me tongue

njaa det kan dom ha som argument, men jag köper inte de:), skulle dom göra de, så skulle dom garanterat dra in mer en alla dessa jävla simsons boxar:), anledningen var för att serien var för stor med alla folk som var med och gjort den + bakgrundsmusik och allt de, de skulle ta tid att söka tillstånd med allt grundmaterial, sen hade dom "räknat" med att inte få tillstånd:(

321 Inlägg
13 april 2008
Transformers, Thundercats, Mask (japansk tecknad actionserie), Pacific Blue, Knight Rider, Airwolf jaa listan kan göras lång på grymma serier:p
Senast redigerat av Allx (13 april 2008)

EViLution!

2 600 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
SJODIN222 skrev:
klimpan skrev:

njaa det kan dom ha som argument, men jag köper inte de:), skulle dom göra de, så skulle dom garanterat dra in mer en alla dessa jävla simsons boxar:), anledningen var för att serien var för stor med alla folk som var med och gjort den + bakgrundsmusik och allt de, de skulle ta tid att söka tillstånd med allt grundmaterial, sen hade dom "räknat" med att inte få tillstånd:(

jo det stämer det du säger tongue men jäkla synd =/

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
13 april 2008
cebT skrev:
OC och vänner...

sen saknar jag verkligen "Dinosaurs" som jag checka på när jag var väldigt liten.. http://youtube.com/watch?v=7NzzzcOWPH0
någon som minns kanske? big_smile

Haha fan ännu en gammal favorit som man glömt bort, älskade den serien när jag var liten men nu kommer jag knappt ihåg den längre hmm

Fall Guy som TLO sa såg man ju med en del avsnitt av smile

Och Kärlek Ombord (så hette väl Love Boat på svenska ??) måste jag ju erkänna att man såg mer än ett par avsnitt av yikes

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

3 650 Inlägg
13 april 2008
Emil skrev:
cebT skrev:
sen saknar jag verkligen "Dinosaurs" som jag checka på när jag var väldigt liten.. http://youtube.com/watch?v=7NzzzcOWPH0
någon som minns kanske? big_smile

Den serien har jag glömt helt, tittade alltid på den när jag var mindre haha! smile

Haha jag med! tyckte de va ganska läskigt..
Sen så va ju Macgyver, Magnum och Knight rider grymt också..MacGyver äger iofs nu också tongue

160 Inlägg
13 april 2008
klimpan skrev:
SJODIN222 skrev:
klimpan skrev:

jo det stämer det du säger tongue men jäkla synd =/

väldigt ja:(

Pulverlackerare/Taxichaffuör
455 Inlägg
13 april 2008
Rederiet, tre kronor, arkiv x och ducktales tittade jag på när jag var liten wink

* Klåpare
1 718 Inlägg
14 april 2008

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

8 156 Inlägg
15 april 2008
Macgyver och Startrek är mina gamla favoriter.
När det gäller riktigt gamla godingar:
Snobbar som jobbar (The Persuaders) och Helgonet (The Saint) är serier som bitit sig fast också.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
15 april 2008
Phaetoon skrev:
Macgyver och Startrek är mina gamla favoriter.
När det gäller riktigt gamla godingar:
Snobbar som jobbar (The Persuaders) och Helgonet (The Saint) är serier som bitit sig fast också.

Hahaha Snobbar som jobbar var ju kung med roger moore och den där andre, helt klart en gammal men ändå klart sevärd serie för dom som inte sett den. Helgonet kommer jag med ihåg en hel del av, riktigt bra den med.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

1 079 Inlägg
15 april 2008
hehe jag kom på några till vet inte om man ska klassa det som serier men
Varuhuset
solstollarna
Narnia
Disneytajm med Lasse Åberg
"the dynamic duo - batman & robin".

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
15 april 2008
Seinfeld
Curb Your Enthusiasm
Entourage
Family Guy
Simpsons
Top Gear
American dad

samtliga kan man se om ganska många gånger tongue

Sök