liddan skrev:
Sära på benen kvinna, det är insidan som räknas.
Tja gullet. Vettu, det tar 346 minuter aktivt sex för att bränna kalorierna från en chipspåse, jag har nyss ätit 5 påsar. Vad gör du ikväll?
*Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg..
**om skönhet skulle mätas med tid skulle du vara en evighet!
**** är det bara jag eller är du riktigt sexig!?
***** är det varmt här inne, eller e de bara du som är het?
Var är dina vingar?
"va?"
Jag trodde att alla änglar hade vingar
Om ni vill ligga så är det ju bara att dra det vanliga kvart-i-tre-ragget. Gå upp till ensam tjej och säg 'Nästa buss hem till mig?'
Det fungerar bättre än vad vissa tror, då en del tjej inte heller orkar hålla på med alla artighetsfraser utan bara vill komma till skott direkt.
Vem fan behöver raggningsrepliker när vi lever i en tid av GHB och Rohypnol?
Visst, det är ju riktigt synd om tjejerna och så, skulle aldrig själv använda sådant mot en tjej.
Men nu är ju faktumet att majoriteten här på gorg (läs majoriteten, är ni inte en av dom ta inte åt er) kanske skulle behöva sådana hjälpmedel för att få sig lite.
Ett tips, om du är en av dessa så kan du ju om du känner att du skulle få dåligt samvete fråga tjejen om hon skulle vilja ha en ghb drink, eller en rohypnol cocktail, och en natt med henne som medlidande.
Har du tur kanske hon tycker riktigt synd om dig och bestämmer sig för att gå med på det, hon slipper känna/se/märka av dig, och du kan göra vad du vill, om du vill kan du betala henne efteråt om du tyckte hon var "tight som en 6 åring" eller "bröst som pamela andersson" eftersom det förmodligen är uttryck ni tror tjejer vill höra, och killar säger.