4464
Sök

Raggningsrepliker

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
22 juni 2008
kolvas skrev:
Madde1 skrev:
"Jag har tappat bort mitt nr, kan jag få ditt?"

Eller

"Hallå kexet, står du här och smular?" (fast dt e ngt för killarna att säga till tjejerna tycker jag nog)

och som svar får man:" Ajdå, det måste vara min bullf*tta"

big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

Hangaround
67 Inlägg
23 juni 2008
kolvas skrev:
Madde1 skrev:
"Jag har tappat bort mitt nr, kan jag få ditt?"

Eller

"Hallå kexet, står du här och smular?" (fast dt e ngt för killarna att säga till tjejerna tycker jag nog)

och som svar får man:" Ajdå, det måste vara min bullf*tta"

Haha...ne usch! Så ska man juh inte tänka tongue

2FAST4U

827 Inlägg
24 juni 2008
dina tänder e som stjärnona....gula o lååångt isär

46 Inlägg
24 juni 2008
Det jag ska göra med dig ikväll har jag tränat på i flera år nu. ( glimten i ögat )

Professional dreamer
398 Inlägg
24 juni 2008
Här får du 500 spänn att dricka för i baren, sup mej snygg!tongue

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

bonntrimmare
655 Inlägg
24 juni 2008
hedeknasan skrev:

dej behöver ingen supa snygg,du är ju redan snygg wink

aka Lilla My
122 Inlägg
24 juni 2008
golfcab89 skrev:
Det jag ska göra med dig ikväll har jag tränat på i flera år nu. ( glimten i ögat )

haha helt klart bäst hittils tongue

DFFL
9 020 Inlägg
24 juni 2008
BOLUND skrev:
hedeknasan skrev:

Har någon av kommentarerna du lagt till tjejer här på garaget fått tarzan fuktig ens?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

SVK Customs
1 639 Inlägg
24 juni 2008
Mina bidrag då:

#1.  Baby, du kan få välja om du vill suga min röv med eller utan honung.

#2. Jag känner igen dig från TV. Har du inte varit med i nån Tv serie? Just ja, i en annan del av Köping.

The one and only
1 091 Inlägg
24 juni 2008
krille_hlm skrev:
Mina bidrag då:

#1.  Baby, du kan få välja om du vill suga min röv med eller utan honung.

#2. Jag känner igen dig från TV. Har du inte varit med i nån Tv serie? Just ja, i en annan del av Köping.

Nr.2 var ju klockren lol hahahaha

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

got stance?
546 Inlägg
24 juni 2008
BOLUND skrev:
hedeknasan skrev:

WORD big_smile

夢の力

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
24 juni 2008
Shit vad ful du är, ska vi ligga? Jasså inte det nähe...

SQ
1 343 Inlägg
24 juni 2008
Andree skrev:
dina tänder e som stjärnona....gula o lååångt isär

PING för den.. klockren

Ljudnörd!

208 Inlägg
24 juni 2008
Varför säga en massa? Är det int bara säga typ Tja! Kolla in i hennes ögon och sen ge henne en kyss. wink Efter det märker man om hon vill fortsätta. tongue Kan som sluta på två sätt: 1. Blåtira och svansen mellan benen. 2. Man får fortsätta. big_smile Och det funkar många gånger... tongue Gäller bara att ta sig mod och göra det wink

Wrum!

Ace Ventura
1 240 Inlägg
19 oktober 2008
Ursäkta har du 1 plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig!

VW Ägare
1 011 Inlägg
19 oktober 2008
Från en viss film:
"suck me beutyful"

Funkar här hemma.... NOT. tongue

Henrik Eberlund

Ace Ventura
1 240 Inlägg
19 oktober 2008
FCB skrev:
Aruzo skrev:
Ursäkta har du 1 plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig!

hehe..går den hem då?

Får prova te helgen tongue

En som funkade som jag skreve förut är iaf

-Har du feber?
-Ehh va?
-Nä tycker du ser så het ut tongue

Oldschool
299 Inlägg
19 oktober 2008
Sära på benen kvinna, det är insidan som räknas.
Tja gullet. Vettu, det tar 346 minuter aktivt sex för att bränna kalorierna från en chipspåse, jag har nyss ätit 5 påsar. Vad gör du ikväll?

*Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg..

**om skönhet skulle mätas med tid skulle du vara en evighet!

**** är det bara jag eller är du riktigt sexig!?

***** är det varmt här inne, eller e de bara du som är het?

Var är dina vingar?
"va?"
Jag trodde att alla änglar hade vingar

Om ni vill ligga så är det ju bara att dra det vanliga kvart-i-tre-ragget. Gå upp till ensam tjej och säg 'Nästa buss hem till mig?'
Det fungerar bättre än vad vissa tror, då en del tjej inte heller orkar hålla på med alla artighetsfraser utan bara vill komma till skott direkt.

Vem fan behöver raggningsrepliker när vi lever i en tid av GHB och Rohypnol?
Visst, det är ju riktigt synd om tjejerna och så, skulle aldrig själv använda sådant mot en tjej.
Men nu är ju faktumet att majoriteten här på gorg (läs majoriteten, är ni inte en av dom ta inte åt er) kanske skulle behöva sådana hjälpmedel för att få sig lite.

Ett tips, om du är en av dessa så kan du ju om du känner att du skulle få dåligt samvete fråga tjejen om hon skulle vilja ha en ghb drink, eller en rohypnol cocktail, och en natt med henne som medlidande.

Har du tur kanske hon tycker riktigt synd om dig och bestämmer sig för att gå med på det, hon slipper känna/se/märka av dig, och du kan göra vad du vill, om du vill kan du betala henne efteråt om du tyckte hon var "tight som en 6 åring" eller "bröst som pamela andersson" eftersom det förmodligen är uttryck ni tror tjejer vill höra, och killar säger.

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
19 oktober 2008
liddan skrev:
Sära på benen kvinna, det är insidan som räknas.
Tja gullet. Vettu, det tar 346 minuter aktivt sex för att bränna kalorierna från en chipspåse, jag har nyss ätit 5 påsar. Vad gör du ikväll?

*Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg..

**om skönhet skulle mätas med tid skulle du vara en evighet!

**** är det bara jag eller är du riktigt sexig!?

***** är det varmt här inne, eller e de bara du som är het?

Var är dina vingar?
"va?"
Jag trodde att alla änglar hade vingar

Om ni vill ligga så är det ju bara att dra det vanliga kvart-i-tre-ragget. Gå upp till ensam tjej och säg 'Nästa buss hem till mig?'
Det fungerar bättre än vad vissa tror, då en del tjej inte heller orkar hålla på med alla artighetsfraser utan bara vill komma till skott direkt.

Vem fan behöver raggningsrepliker när vi lever i en tid av GHB och Rohypnol?
Visst, det är ju riktigt synd om tjejerna och så, skulle aldrig själv använda sådant mot en tjej.
Men nu är ju faktumet att majoriteten här på gorg (läs majoriteten, är ni inte en av dom ta inte åt er) kanske skulle behöva sådana hjälpmedel för att få sig lite.

Ett tips, om du är en av dessa så kan du ju om du känner att du skulle få dåligt samvete fråga tjejen om hon skulle vilja ha en ghb drink, eller en rohypnol cocktail, och en natt med henne som medlidande.

Har du tur kanske hon tycker riktigt synd om dig och bestämmer sig för att gå med på det, hon slipper känna/se/märka av dig, och du kan göra vad du vill, om du vill kan du betala henne efteråt om du tyckte hon var "tight som en 6 åring" eller "bröst som pamela andersson" eftersom det förmodligen är uttryck ni tror tjejer vill höra, och killar säger.

Haha, whooot? Vad fan hände med ditt inlägg?

/ichi

106 Inlägg
20 oktober 2008
De bästa är nog att vara rakt på sak. Repliker ja hört:

Ja måste bara få krama dig för ja tycker du är så jäkla fin.

En annan:

Vill du följa me på efterfest, dricka öl, bara du å ja på mitt hotellrum?

Har hört en hel del men kommer inte ihåg alla. tongue

Just me.

Sök