Tjaaa.. har fått beslutsångest som fan, för har tänkt mej köpa ett kjolpaket. tänkte höra lite vad folk tkr, antingen blir det detta http://www.dnstrading.se/ny/item_show.p … =25-saab93 eller så har jag tänkt mej det som realcar har, dock är det dyrt och det länkade billigt men skriv va ni tkr=) realcar paketet:
Personligen tycker jag nog att realcars är snyggast, men dnstradings funkar fint det med. Har en kompis "stiffy" här på garaget som har dns tradings på hans 900 cabbe där sitter det perfekt.
köp inget av dom ser ju förskräckligt ut bägge 2 snyggare med de helt nya paketet från realcar isf, annars så kan du ju alltid köpa front från Dalhems (Per Eklund har designat den) sen komplettera med aero sid- och bakkjol å de e billigare än va de Realcar paketet är tror jag
synd bara att det är så jävla dyrt. men det nya är dock lite billigare, men jag tycker inte om bakkjolen där... frustrerande, rörigt... vad fan ska jag göra? :p
Fronten på DNS Trading ser taskig ut och bakpariet ser ut som en bulle med RealCars kit. DNS bak och RealCar på resten hade vart klart snyggast.
aa jo de kanske skulle va nått, men de enda felet jag ser på realcars frontkjol är de att man inte har nått bra ställe att sätta dimljusena på:/ får ta en riktig funderare på detta:D
Realcars nya kit är riktigt snyggt men om du väljer mellan det gamla realcar eller dns paketet så tycker jag att du ska välja realcars! dns paketet är för mycket enligt mig samt att mitt kjolpaketet från dns var jag nära på att slänga i sjön för passformen var helt fel!
realcars är ju helt kalrt snyggast.. hör mned dom om du inte kan få byta frontspoiler mot en annan frontspoiler ur det andra paketet, dom har ju bevisat bra passform iaf. jag menar smakar det så kostar det helt enkelt. annars så kan du göra som vissa andra, bygg själv mch johan
Realcars nya kit är riktigt snyggt men om du väljer mellan det gamla realcar eller dns paketet så tycker jag att du ska välja realcars! dns paketet är för mycket enligt mig samt att mitt kjolpaketet från dns var jag nära på att slänga i sjön för passformen var helt fel!
nej va fan? tråkigt om de skulle vara så, vet inte hur jag ska göra än, ska vänta nånmånad innan jag bestämmer:D men tack för varningen:D
realcars är ju helt kalrt snyggast.. hör mned dom om du inte kan få byta frontspoiler mot en annan frontspoiler ur det andra paketet, dom har ju bevisat bra passform iaf. jag menar smakar det så kostar det helt enkelt. annars så kan du göra som vissa andra, bygg själv mch johan
aa jo de e ju det jag sitter å funderar på¨.. har mkt svårt att bestämma mej:P aa de e klart de går det ju alltid att göra, de brukar ju inte vara omöjligt:D haha aa jag bygga sj:P skulle inte vilja se den kjolen xD haha men tack för tipsen iaf