2827
Sök

vilket kjolpaket??

8 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
Tjaaa.. har fått beslutsångest som fan, för har tänkt mej köpa ett kjolpaket.
tänkte höra lite vad folk tkr, antingen blir det detta http://www.dnstrading.se/ny/item_show.p … =25-saab93 eller så har jag tänkt mej det som realcar har, dock är det dyrt och det länkade billigt men skriv va ni tkr=)
realcar paketet: http://www.realcar.se/images/prod250/sa900bak.jpg
http://www.realcar.se/images/prod250/sa900fram.jpg

Skriv vad ni tkr big_smile

242 Inlägg
15 april 2008
Personligen tycker jag nog att realcars är snyggast, men dnstradings funkar fint det med.
Har en kompis "stiffy" här på garaget som har dns tradings på hans 900 cabbe där sitter det perfekt.

182 Inlägg
15 april 2008
Den adrian-styling har gjort var snyggast.

Mvh Jojje

337 Inlägg
15 april 2008
köp inget av dom ser ju förskräckligt ut bägge 2 smile snyggare med de helt nya paketet från realcar isf, annars så kan du ju alltid köpa front från Dalhems (Per Eklund har designat den) sen komplettera med aero sid- och bakkjol smile å de e billigare än va de Realcar paketet är tror jag smile

3 liters diesel, mumma!

Saabvilde!
1 708 Inlägg
15 april 2008
Tycker du ska köra på Realcars ja : )

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

2 638 Inlägg
15 april 2008
Larsson_Power skrev:

Håller med, klart snyggast smile

8 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
Aker_s40 skrev:
Larsson_Power skrev:

Håller med, klart snyggast smile

synd bara att det är så jävla dyrt. men det nya är dock lite billigare, men jag tycker inte om bakkjolen där... frustrerande, rörigt... vad fan ska jag göra? :p

* Klåpare
1 718 Inlägg
15 april 2008
Fronten på DNS Trading ser taskig ut och bakpariet ser ut som en bulle med RealCars kit. DNS bak och RealCar på resten hade vart klart snyggast. cool

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

8 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
Gulmun skrev:
Fronten på DNS Trading ser taskig ut och bakpariet ser ut som en bulle med RealCars kit. DNS bak och RealCar på resten hade vart klart snyggast. cool

aa jo de kanske skulle va nått, men de enda felet jag ser på realcars frontkjol är de att man inte har nått bra ställe att sätta dimljusena på:/  får ta en riktig funderare på detta:D

3 113 Inlägg
15 april 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/4972/300312_6p2fzk.jpg wink

Semper Fi

58 Inlägg
15 april 2008
Realcars nya kit är riktigt snyggt men om du väljer mellan det gamla realcar eller dns paketet så tycker jag att du ska välja realcars!
dns paketet är för mycket enligt mig samt att mitt kjolpaketet från dns var jag nära på att slänga i sjön för passformen var helt fel! tongue

3 295 Inlägg
15 april 2008
realcars är ju helt kalrt snyggast.. hör mned dom om du inte kan få byta frontspoiler mot en annan frontspoiler ur det andra paketet, dom har ju bevisat bra passform iaf. jag menar smakar det så kostar det helt enkelt.
annars så kan du göra som vissa andra, bygg själv big_smile
mch johan

8 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
Chriss3 skrev:
Realcars nya kit är riktigt snyggt men om du väljer mellan det gamla realcar eller dns paketet så tycker jag att du ska välja realcars!
dns paketet är för mycket enligt mig samt att mitt kjolpaketet från dns var jag nära på att slänga i sjön för passformen var helt fel! tongue

nej va fan? tråkigt om de skulle vara så, vet inte hur jag ska göra än, ska vänta nånmånad innan jag bestämmer:D  men tack för varningen:D

8 Inlägg
16 april 2008
Trådstartare
Slave_joe skrev:
realcars är ju helt kalrt snyggast.. hör mned dom om du inte kan få byta frontspoiler mot en annan frontspoiler ur det andra paketet, dom har ju bevisat bra passform iaf. jag menar smakar det så kostar det helt enkelt.
annars så kan du göra som vissa andra, bygg själv big_smile
mch johan

aa jo de e ju det jag sitter å funderar på¨.. har mkt svårt att bestämma mej:P aa de e klart de går det ju alltid att göra, de brukar ju inte vara omöjligt:D
haha aa jag bygga sj:P skulle inte vilja se den kjolen xD haha  men tack för tipsen iaf

Sök