tjena! jag vill ha en bas som går så jävla ljupt som möjligt.. basen skall kunna spräcka rutor och folk som kommer i närheten av den skall få hjärtproblem!! någån som kan rekomendera något märke med ljupa basar eller nån speciell högtalare så uppskattas det tack!
men de är inte bara basen som spelar in då.. du måste ha ett bra steg att driva skiten, sen är byggnationen väldigt viktig.. va finns de för budget? osv osv osv.. mer info om du ska få några vettiga svar?
har du 100.000 ??? MTX Jackhammer då 22tum bas på 10.000 watt
Man behöver inte 100 lax för att ha råd med en Jackhammer, jag kan få tag i en för typ 2-3Kkr
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
men de är inte bara basen som spelar in då.. du måste ha ett bra steg att driva skiten, sen är byggnationen väldigt viktig.. va finns de för budget? osv osv osv.. mer info om du ska få några vettiga svar?
ja jag är serri! jo jag är medveten om detta en högtalare skall jag ha och den skall max vara 15" och den skall ge så ljup bas som möjligt och har cirka 15 papp att spendera..