Du ska inte drifta (om äns köra bil) om du inte kan hålla koll på flera saker samtidigt.
Tror nog att länsrätten och TSV har omdömme att avgöra det om bilkörandet, och inte du. Det är ett handikapp och inte något annat! Drifting kanse kan hjälpa upp motoriken... vad vet du?? Kamma dig och inse att alla mäniskor är olika, och ta inte en drömm från någon som har intresse. Hjälp istället för själp " eller så håller man käften "
I want to die in my sleep like my grandfather..
Not screaming and yelling like the passengers in his car....
"DeLorean DMC-12 -82Vin#10429" Min bil underhålls här!!
Min nissan 200 är en automat och den går att skicka brett med.. men man kan faktiskt sakna en koppling i vissa lägen.
Då ska man ha transbrake. Jag vet inte hur de är med sånt till japs/euro men till amerikanska bilar så finns de färdiga kitt att köpa. Jag sätter mina pengar på en Camaro 98 eller nyare. Jag tror inte att du får mycke bättre/roligare bil för pengarna
varför inte en 300zx TT aut. med "shift at will" kit(då kan du iof lika gärna köpa en manuell, men du slipper ju kopplingen), den kräver lite lättning och hicas låsning mm sen så har du lägsta och läckraste bilen på banan
en lättad bmw 750 är kanonrolig med automat och kostar som en gammal sleten volvo 940 utan turbo. Har bara kört på isen men lättare bil att kontrolera med automatlåda har jag aldrig kört.