Nja, när det är cruising cirkulerar det väl en 1000 jänkebilar i stan, poliserna står på kö utanför, rondellerna är fulla av parkbänkar, och halvnakna människor som hinkar alkohol...
Men annars är det inte så livat nej.
Och trycker vi in 40 bilar i en rondell måste nån ta ett kort för h*lv*t*!
Senast redigerat av TurbOla (28 juni 2008)
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Nja, när det är cruising cirkulerar det väl en 1000 jänkebilar i stan, poliserna står på kö utanför, rondellerna är fulla av parkbänkar, och halvnakna människor som hinkar alkohol...
Men annars är det inte så livat nej.
Och trycker vi in 40 bilar i en rondell måste nån ta ett kort för h*lv*t*!
så sant som det är sagt.. har vatt rätt dött med race på ett tag nu
Låter väl bra att vi sätter Dekalen på sidorutan bak. Jag ska sätta min där. Vill påminna er som ej hämtat dekaler att göra det. Är ni förbi helsingborg är det bara att slå en pling!, skriv ett PM till mig först!. Så ni får på dekalen i tid, och inte står och kluddar med dom nere i malmö, för vi vill ju komma iväg såfort som möjligt!.
Snart 50 anmälda bilar! Kommer bli najs detta! Får vi hoppas på att alla kommer nu också!. Ingen aktivitet i tråden direkt. Ni som hämtat er dekal, har ni satt på dom än? Eclipse1 satte sina på sidorutorna, och jag tyckte att det såg najs ut!. Så ska vi köra på det?
Snart 50 anmälda bilar! Kommer bli najs detta! Får vi hoppas på att alla kommer nu också!. Ingen aktivitet i tråden direkt. Ni som hämtat er dekal, har ni satt på dom än? Eclipse1 satte sina på sidorutorna, och jag tyckte att det såg najs ut!. Så ska vi köra på det?
hehe det e snyggt på hans.. men om man inte har sido ruta :S
får ta ur tummen ur röven och köra och hämta.. dock undrar jag hur jag ska klara den helgens körning inga pengar för bensin ..