2566
Sök

Tips för dvd och skärm i bilen

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
9 januari 2006
Trådstartare
Hej.!
Köpte mig en 7" skärm idag (kommer på posten nån dag), undrar om nån har nåt bra tips om vad man ska ha för dvd-spelare, vart man kan köpa dem m.m..

Är det mycket mer avancerat att koppla in dvd och skärm än en vanlig stereo.?

Nåt jag bör tänka på..?

Tacksam för alla svar!!

Mvh: dj_aggwa

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

2 933 Inlägg
13 januari 2006
Trådstartare
???

Solfilmsmontör
947 Inlägg
13 januari 2006
Jag har ingen susning då jag inte har skärm eller dvd spelare. Men kan inte tänka mig att de ska vara så förbannat svårt. Men ett tips kan ju vara att dra kablarna snyggt.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

781 Inlägg
13 januari 2006
de är väldigt lätt.. bara å kopla in och títta. men sen är de ju som med övrig billjud.. lägg ner tid=snyggt

Avstängd
138 Inlägg
13 januari 2006
ha ha! tv i bilen... väger inte mer eller så? då kanske lika bra att köpa popcornmaskin o skinnfötölj me i samma veva...Vilket ös....senaste trenden nu ni får inte knycka min ide...

Husbil nästa???

645 Inlägg
13 januari 2006
4G63GalantGTI_R skrev:
ha ha! tv i bilen... väger inte mer eller så? då kanske lika bra att köpa popcornmaskin o skinnfötölj me i samma veva...Vilket ös....senaste trenden nu ni får inte knycka min ide...

Husbil nästa???

Det är väldigt vanligt med TV i bilen. Och skinnstolar. Vilken tid lever du på? wink

Administratör
2 978 Inlägg
13 januari 2006
............det har väll alla?...............

En kopp av den svarta såsen...

288 Inlägg
13 januari 2006

RX-7
Tack till: Creatix.se - Xtremt.se - RaidoPower.com - Ralphsdack.com - Wikingrekond.com - BRL Trollhättan - Jspec.se

Tuuuurbo
240 Inlägg
13 januari 2006
Sonys Skärm å DvD spelare är  Jävligt fina å väldigt bra bild å ljud har sånt i 850 å bästa bilen på7tum ja sett

Avstängd
138 Inlägg
13 januari 2006
ok flåt... man måste köpa tv för att alla andra har?? ne ja ba skoja... tycker omp rallystolar och maxlättad bil me rallystuk e coolare=)..men alla får ha sin egna åsikt.....

53 Inlägg
14 januari 2006
iof, i min nästa bil ska jag ha en talande dator inkopplat,,
köp en dvd spelare med inbbygd fm,radio och förstärkare som spelar upp dvd mp3 mm.. de ser ut som en vanlig bilstereo o kostar runt 1400kr ny, kolla på länken för ex.
http://www.blocket.se/vi/5512091.htm?ca=15_s

Fuck You Your Fucking Fuck & Fuck The Fucking Fuckers.

2 933 Inlägg
14 januari 2006
Trådstartare
Arian skrev:
iof, i min nästa bil ska jag ha en talande dator inkopplat,,
köp en dvd spelare med inbbygd fm,radio och förstärkare som spelar upp dvd mp3 mm.. de ser ut som en vanlig bilstereo o kostar runt 1400kr ny, kolla på länken för ex.
http://www.blocket.se/vi/5512091.htm?ca=15_s

Ja en som tar de flesta formaten är självklart att jag ska ha, dvd+-rw full med mp3 låtar e ju inte dumt.. big_smile  Men jag skulle vilja he en med tv tuner så jag får in vanlig tv me, men de e inte så jätte noga.. har ju inte tänkt lägga ut en förmögenhet, ska bara ha nåt billigt i.. big_smile tongue för troligtvis blir de inte använt sååååååååå mycke ;-P

Team Tondöv
649 Inlägg
14 januari 2006
Det där med TV kan du nog glömma!
Om du får in nåt så är det kass bild, och nu är det dessutom snart slut med analoga sändningar, så då kommer du inte få in nåt alls..

6 851 Inlägg
14 januari 2006
dj_aggwa skrev:
Hej.!
Köpte mig en 7" skärm idag (kommer på posten nån dag), undrar om nån har nåt bra tips om vad man ska ha för dvd-spelare, vart man kan köpa dem m.m..

Är det mycket mer avancerat att koppla in dvd och skärm än en vanlig stereo.?

Nåt jag bör tänka på..?

Tacksam för alla svar!!

Mvh: dj_aggwa

Veba har ju bra dvd spelare..hör av dej om du är intresserad.
Senast redigerat av Tiaz (14 januari 2006)

14 Inlägg
22 februari 2009
tja! dvd spelare finns o köpa på många ställen, bla. mds.se , brl.se mm

BLI MEDLEM I GARAGET.ORG GRUPPEN PÅ FACEBOOK ;) >>> http://www.facebook.com/group.php?gid=350944593501 <<<

124 Inlägg
22 februari 2009
Veckans lyft:)

Sök