Är ute efter färgkoden till volvos saffransmetallic. Ska lackera en ny frontspoiler och har inte färgkoden då någon tidigare ägare lackerat om bilen för runt 4-7 år sedan. Om det är någon som har någon aning om färgnummret så vore jag tacksam för svar
Har du någon kompis lr det kanske fins någon snäll själ på garaget som har en saffran, då kan du kanske be honom snällt gå ut och lyfta upp sin huv och kolla på id-brickan! Lycka till!
Men tror inte den är riktigt så "mörk" har en svag aning om att det är någonstans runt 423 eller 425? Kanske är helt ute och cyklar men har fått för mig det är där någonstans..
Men tror inte den är riktigt så "mörk" har en svag aning om att det är någonstans runt 423 eller 425? Kanske är helt ute och cyklar men har fått för mig det är där någonstans..