Det började natten tisdag-onsdag med att nån jävel slet av min turbogrill och försökte dra av mina blinkers
Stulen grill :S
Anmälde till mitt försäkringsbolag, och dom ville ha 1800:- i självrisk
Natten mellan torsdag och fredag hände något ännu jävligare...
Stulen katalysator :S
Nån jävla pundare har stulit min och 3 andras katalysator
Ringde försäkringsbolaget igen, och fick veta att jag får betala ytterligare 1800:- i självrisk för det här Känns otroligt skoj att få betala 3600:- i självrisk faktiskt
There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
De tar din katalysator för att den innehåller ädelmetaller (som de kan sälja).
Platina för att vara exakt.
Vi hade en del inbrott på mitt förra jobb, Det var Polak ligor som var ute och stal gammla katalysatorer från avgasystem man har bytt, Och de tog även företagets skyllt sammt en del vägg plåtar som var av alu.
batterier gillar dom också dom jävlarna! dom åker ut med betterierna i skogen och slår sönder plasten och plockar ur blyet... väldigt miljövänligt också...
Såna där små ventilhattar i aluminium för 19,90 snor folk hela tiden hemma hos mig Jag funderar på att köpa några extra askar och hänga upp på ett ställ bredvid bilen och sälja för 9,90 och se om dom nappar.
Man får lätt 500 spänn för en katt så visst ligger det pengar i det, men det är knappast värt risken med tanke på allt jäkla oväsen det för kan man tycka.
bygg en snap on... lägg ett rakt rör där katten ska sitta sen då de e dags för besiktning så bort me klämmor o på me katten då spar du en katt samt får några hästar mer när katten är nere
bygg en snap on... lägg ett rakt rör där katten ska sitta sen då de e dags för besiktning så bort me klämmor o på me katten då spar du en katt samt får några hästar mer när katten är nere
Miljövänligt och bra! Inte för att jag har en miljövänlig bil själv, men katalysatorn tycker jag man kan behålla fan. Räcker ju med att man trycker dit katten och sätter två svetsloppor, då går det inte sno den så lätt och snabbt.
Grillen är ju däremot lite kukigare, kan ju vara lite drygt att limma fast den med PL400 och sen bryter dom sönder den bara.