2375
Sök

är dom här gas högtalarna nått bra ?

2 600 Inlägg
28 april 2008
Trådstartare
hej ska köpa nytt ljud till båten och undra om dom här GAS ALPHA625X är nått bra tryck i ? eller vet ni några andra bra 6,25 högtalare för max 600kr vet inte så mycket pengar på högtalare men det priset gäller. dom ska drivas på en jvc stereo och vill ha en bra bas och diskant eller som ha hyffast bra i alla fall tongue

gör som jag kör gubba racer=)

987 Inlägg
28 april 2008
Tror det är dom som sägs vara riktigt bra för det lilla priset dom kostar..

i like it load

2 600 Inlägg
28 april 2008
Trådstartare
ok. ha även kollat på mds classic ha inte hört dom men är dom nått bra tro?

stahre
28 april 2008
gas hällre än mds varje fall, jag hade ett par alpha 6 9or i min gamla bil, slog på rätt bra.

1 338 Inlägg
28 april 2008
klimpan skrev:
ok. ha även kollat på mds classic ha inte hört dom men är dom nått bra tro?

Åk förbi en butik o lyssna låter mycket bra för dom pengarna!

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

4 Inlägg
29 april 2008
klimpan skrev:
hej ska köpa nytt ljud till båten och undra om dom här GAS ALPHA625X är nått bra tryck i ? eller vet ni några andra bra 6,25 högtalare för max 600kr vet inte så mycket pengar på högtalare men det priset gäller. dom ska drivas på en jvc stereo och vill ha en bra bas och diskant eller som ha hyffast bra i alla fall tongue

GAS högtalare hittar du nog biligast i Ullared wink
50% av priset på alla anda butiker.

2 600 Inlägg
29 april 2008
Trådstartare
lite långt till ullared tongue  jag ska åka till mds här i stan och kolla på mds classic smile

28 Inlägg
29 april 2008
GAS ALPHA625X är svinigt bra. jag kör med dom i mina bakdörrar, sjukt bra ljud ifrån dom, kör allt GAS i bilen. Och det bästa... är ju faktiskt att det är...billigt!

62 Inlägg
29 april 2008
klimpan skrev:
lite långt till ullared tongue  jag ska åka till mds här i stan och kolla på mds classic smile

Hehe en annan har ju ullared nära då man bor i ullared big_smile billigt o bra så man blir bortskämd...

men att för priset kan de ju funka me de gas högtalarna. man får vad man betalar för!

4 663 Inlägg
29 april 2008
har GAS bak och deras diskantr fram och kan bara säga positiva saker om deras saker big_smile
Mvh Robin

1 161 Inlägg
29 april 2008
finns väl några mutant i den prisklassen har ja för mej..
dom ä jävligt bra tycker ja iaf..

Sök