3028
Sök

inkoppling av stereo till 850

stahre
28 april 2008
Trådstartare
#1
tja! jag köpte en ny huvudenhet jvc kd-g632 och ska fixa ljudet i bilen i helgen, undrar om jag behöver köpa någon ny iso kontakt eller nåt eller vet någon om det går att koppla in direkt till bilens kablage eller va fan man ska säga, jag är värdelös på detta så hjlp mig om nån kan.

Movcon GrpC
40 Inlägg
28 april 2008
#2
vad har du för huvudenhet nu?

//Calzon

61 Inlägg
28 april 2008
#3
Om inte dina isokontakter i bilen skulle passa i stereon så åker du till en ljudaffär eller liknande och köper en adaper så att det passar då får du remoten och plusen rätt direkt och du kan dra kablarna till basen och slutesteget sen ska det kopplas ihop på nått sätt därbak men kommer tyvärr inte ihog hur jag gjorde... har bara gjort det en gång på en gammal audi jag hade.. Men börja med adapter så löser du kanske resten smile

274 Inlägg
28 april 2008
#4
gör likadant som när du stal den, fast tvärt om smile



nej men köp en adapter från orginal till iso, har för mej att jvc har det? finns på biltema är värt det än att ha klippt härva!

fyllo

stahre
28 april 2008
Trådstartare
#5
jut nu har jag än äldre sony, ingen betäckning på den, men när jag koppla in den fick jag köpa iso på biltema och mixtra ihop den. måste alltså göra det på denna också? va fan ska kolla så att inte orginal passar ihop.


Sök