Tjenare! Ska köpa min förstabil snart! och undrar då vilken av dessa ni tycker. Skriv För- och nackdelar med dem olika.. t.ex Bensinkostnad, försäkrning, delar m.m.
Tjenare! Ska köpa min förstabil snart! och undrar då vilken av dessa ni tycker. Skriv För- och nackdelar med dem olika.. t.ex Bensinkostnad, försäkrning, delar m.m.
- Golf IV - Volvo S40 - Volvo V40
Mvh Patrik
Tror det beror lite på hur mycket du tänkt lägga o vilka motor alter. du väljer mellan... Skall du ha en billig o sur jävel hade jag tatt en golf annars en volvo
Försäkringen kan du ju ta reda på lätt om du går ut på blocket och lånar nåns regnummer med den motorn du vill ha och sedan skriver in på något föräkringsbolags hemsida så får du ju ett hum
V40 definitivt av de tre, men det baserar jag enbart på vad jag tycker e snyggast, kan inget om funktioner, soppa förbrukning och sånt. De är la inte allt för vackra invändigt heller iaf inte de äldre modellerna. Annars finns ju 850 t5 som ovanstående person skrev, eller varför inte en Audi A4 ?
Fast viktigast är att du går efter din egen magkänsla, brukar bli bäst så lycka till
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Av dom 3 är det svårt men valet skulle hamnat på golfen då jag gillar golf hehe inget fel på volvo heller dom är riktigt sköna och fina att styla upp mycket plats mm men alla har olika smak har alltid gillat golfar hehe