3181
Sök

Förstabil?? (tre alternativ)

1 079 Inlägg
1 maj 2008
Mr_Gear skrev:
Golf IV
Ingen av dem är en rolig bil direkt... men golfen kan iaf bli rätt rolig med det stora utbudet av styling/trim! Se dock till att köpa en GTI

lollol Då har du inte sett utbudet till en Volvo. roll

2 751 Inlägg
1 maj 2008
Golf IV hade jag tatt... Finns jue goda motorer till dom med om du nu vill ha de direkt.. Själv har jag 1.6 visst det är ingen snabb bil.. men den duger till det jag behöver den...

Who Djaa bless no man curse

Yrkesförare
1 267 Inlägg
1 maj 2008
V40 tycker ja du ska skaffa dig

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Biltokig
870 Inlägg
1 maj 2008
Syst3m skrev:
Mr_Gear skrev:
Golf IV
Ingen av dem är en rolig bil direkt... men golfen kan iaf bli rätt rolig med det stora utbudet av styling/trim! Se dock till att köpa en GTI

lollol Då har du inte sett utbudet till en Volvo. roll

Jodå... men du har tydligen inte jämfört Golf IV vs. s/v40 lollollollol
Dessutom är chassiet mycket bättre hos golfen är hos volvon! för att inte tala om byggkvaliteten... Dock kan ju s40n bli lite snygg

ps. kul att du gillar både volvo & saab, verkar som om många tror att bara för att de gillar det ena måste de automatiskt hata det andra tongue
Senast redigerat av Mr_Gear (1 maj 2008)

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

16 Inlägg
1 maj 2008
ässch ta en 740 dom håller

gasa tills de rasar

Yrkesförare
1 073 Inlägg
1 maj 2008
Lägger min röst på V40 enbart för att den är snyggare än S40.

Smålänning
7 883 Inlägg
1 maj 2008
Allt tre är ju shyssta bilar, men jag hade nog kört på Golf...

Är väll inte sp kul att veta att S/V40 fanns med mistsubishispis?

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

269 Inlägg
1 maj 2008
klart golf , skulle aldrig tänka mig volvon.. kolla min gamle golf stylad för 15000 tusen allt med fälgar o allt

VW Passat R Tdi 4motion

Gasglad
295 Inlägg
1 maj 2008
V40 lägger jag min röst på, har en själv som jag är nöjd som fan med. Och om du ska styla upp den lite så krävs inte mycket för att få den snygg. Dessutom är en upphottad V40 bra mycket mer ovanlig än de andra två.

BE*CE
419 Inlägg
1 maj 2008
jag brukar vara åt volvo men nu så säger jag ta golfen, s/v40 tycker jag inte är nå roliga att köra e för mkt gokart för mej

Volvo R racing

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
1 maj 2008
volvo s40 t4.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

huh?
10 427 Inlägg
1 maj 2008
twin_cam skrev:
Är väll inte sp kul att veta att S/V40 fanns med mistsubishispis?

Endast '1,8i' tongue Resten av motorerna är ju av samma stuk som alla andra nyare volvomotorer (from 960, 850 osv)

Muttley
1 maj 2008
v40 2,0t av 98 års modell drar runt 0.8 liter milen om man inte trycker på, kan gå mycket mindre om man är extrem på ekodriving smile den är inte dyr nånstans tycker jag.
försäkringen på mig ligger på ca 6800 om året med helförsäkring och alla tillägg man kan ha, bla djur och bärgare och sådant. jag är 22 år haft körkort 4 år. så de är rätt sjysst pris i försäkringen faktiskt.
nej v40 är inte tråkiga bilar om du väljer turbo, gdi motorerna sotar väl igen lätt.

har inte haft några fel förutom ett hjullager men de är ju förslitningssaker ju.
välj v40 om du vill ha en bra bil som är relativt billig och bekväm smile
de är sjuukt stort utbud i både trim och styling till en v40.

Sök