2611
Sök

baslåde bygge i hela bagagen..

Bil plåtslagare
70 Inlägg
2 maj 2008
Trådstartare
tjenare... funderar på basbygge i min opel vectra-90:a sedan... men kan inte komma på nått lr nån idé på hur jag ska bygga. vill ha de enkelt men ändå snyggt. skall använda dubbla sony 12:er men vill helst inte ha synliga slutsteg... big_smile tacksam för ide förslag big_smile

/ Karvonen / Das Auto

Sladdare
108 Inlägg
3 maj 2008
hur vill du bygga? ska du ha en plastad låda? eller vill du inte att någonting ska synas?, finns väldigt många grejer som är snygga i en bagage lucka, men jag tycker du ska komma på något själv som känns bra för dig.
sen vill du inte att slutstegen ska synas, och de finns ju flera lösningar på det. du kan ju sätta det(dom?) i reservhjuls baljan(finns i vectra?) annars som så många andra har gjort och bygg dig en hylla i bagagen, som höjer upp kanske 10-15cm och en lucka på det, men glöm för tusan inte kylningen! 2 dator fläcktar fungerar prima smile

Jag har såndär tix som gör att jag måste köra om, skitjobbigt med 63hk..

400 Inlägg
3 maj 2008
Bygg nytt golv och höj det en bit, glas i mitten och klä med tyg, vipps så är slutstegena ur vägen smile

Ride Like You´ve Never Been Hurt

Bil plåtslagare
70 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
Flotti200Lush skrev:
hur vill du bygga? ska du ha en plastad låda? eller vill du inte att någonting ska synas?, finns väldigt många grejer som är snygga i en bagage lucka, men jag tycker du ska komma på något själv som känns bra för dig.
sen vill du inte att slutstegen ska synas, och de finns ju flera lösningar på det. du kan ju sätta det(dom?) i reservhjuls baljan(finns i vectra?) annars som så många andra har gjort och bygg dig en hylla i bagagen, som höjer upp kanske 10-15cm och en lucka på det, men glöm för tusan inte kylningen! 2 dator fläcktar fungerar prima smile

De ska bara vara två synliga baselement ..själva lådan håller jag på att bygga just nu , skall ha plastad front så att säga.. tack för tipset till stegen big_smile

/ Karvonen / Das Auto

297 Inlägg
8 maj 2008
jag fyllde mitt bagage med en låda, fast det enda steg jag döljer är steget till framsystemet. jag satte det bakom lådan mot ryggstödet iaf.

FWD drar bilen, RWD trycker på och Quattro bara sticker

Sök