Hej! Min t4 har börjat krångla. Började med att motorlampan tändes och den gick väldigt konstigt när jag startade den på morgonen. Åkte in till vovlo läste av felkoder. Hade två st okända. Raderade dom sen gick bilen bra. Lampan tändes igen och gick underligt, tappade kraft och ingen gasrespons. Visade sig att stiften va helt slut. Bytte dom och bilen gick bra i 3 dagar. Sen stog bilen stilla ett dygn ungifär och samma sak hände igen, lampa börja lysa och gick konstigt. Läste av felkoder på nytt och hade ett permanent fel på laddtrycksgivare. Bytte ut denna samt kolla stiften igen och dom va fina, och så gick den bra i en dag. Dagen efter när jag startade den så tro det eller ej, samma jäv** problem. Problemet är att när jag startar bilen så står den och hoppar i varv mellan 500 och "studsar" upp till tusen för att göra samma sak igen och så håller den på en stund. Varvar jag bilen lite så går den bra. Nu har jag börjat tröttna lite och undrar om någon kan hjälpa mig. Skall lämna in bilen imon igen! 4 gången på 3 veckor. Mvh PontusB