jag har sänkt ner stegen i hjulpottan å satt dit en fläkt som blåser in luft. är det kris om man inte har en till som blåser ut? tex att det blir kondens eller överhettning
Håller på att sänka ner mitt steg i bagagen nu! Jag tänkte ha 1 fläkt som blåser in luft och en som blåser ut luft.. Har ni något bra tips om vart man kan koppla dessa fläktar?
Koppla in ett relä på remote-sladden, så att fläktar och slutsteg går igång samtidigt
Hörde från en klasskamrat att det finns risk för backströmmar när man gör så, så att stereon går åt skogen.. han sa att man börde hellre sätta dit en transistor istället..
Hörde från en klasskamrat att det finns risk för backströmmar när man gör så, så att stereon går åt skogen.. han sa att man börde hellre sätta dit en transistor istället..
är han helt ute och flyger då.?
Jag vet inte Jag har bara läst det, i en tidigare tråd, att nån sade att killen ifråga då, skulle koppla in ett relä... så jag ska inte säga, om jag eller din klasskamrat har fel
är han helt ute och flyger då.?
Jag vet inte Jag har bara läst det, i en tidigare tråd, att nån sade att killen ifråga då, skulle koppla in ett relä... så jag ska inte säga, om jag eller din klasskamrat har fel
okey, är mycke möjligt att det kan bli så, jag vågar iaf inte chansa.. därför sket jag i alla effekter som kan sättas på remoten..
Ja det kostar ju att köpa ny stereo.. :S ja det går att göra på många sätt, lättast e nog ljuset där bak.. men jag ska inte ha nåt sånt i min bil.. va förra bygget det fanns sånt.. höjde upp stegen med muttrar under istället den här gången så luften tar sig in underifrån..
Vad för fläktar kör ni med och vart köper ni dom? Fungerar det bra med vanliga chassifläktar som sitter på en dator eller är det några andra man ska välja?
Passa på att köpa några snygga fläktar istället för bara svarta..
Det är just svarta jag vill ha för att det ska vara enkelt och stilrent allt är klätt med svart tyg så ser bara skumt ut om man sätter nå flashigt, men man vet aldrig