3850
Sök

Ska sånt här behöva hända... J*vla AS! (Stulna fälgar)

242 Inlägg
10 maj 2008
Fyfan sånt här ser man allt för ofta :S
Känns som man måste ha ett eget garage för att kunna ha sina fälgar i fred...tragiskt

399 Inlägg
10 maj 2008
MAN BLIR JU SÅ LESSEN Å ARG!!!!!!!!!!! Fy fan va surt.

VOLVO for life

482 Inlägg
10 maj 2008
fy f*n vad lågt!! (inte bilen)... det finns f*n folk till allt!! mad

Jodå... Så är det serru!

206 Inlägg
10 maj 2008
Shit vad trist. hoppas att det löser sig för dig..

Seat Leon Cupra 2007 - 320hk
322 Inlägg
10 maj 2008
j'vligt dålig stil tycker jag att ta någon annans fälgar!
Hade du låsbultar eller?
hoppas att du hittar den som gjorde det!

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
10 maj 2008
Fy fan asså :S Sånt här man oroar sig för när man ställer bilen om nätterna :S.

Allt för den där jävla hatten!

645 Inlägg
10 maj 2008
Fan va trist o få så satans omfattande skador på den extremt fina bilen... ledsen för din skull sad

166 Inlägg
10 maj 2008
curver skrev:
Vi hade, precis som P-3 skriver låsbultar. Vill man ha fälgarna så får man bort bultarna, vilket dom lyckades med.
Backarna är arlabackar som någon nämnde och dom finns överallt... Bilen stod på högerbromskiva fram, samt att vänster fram åkte ner i backen efter att bilderna togs, med andra ord stod den på båda bromsskivorna fram. Det är mer skador än så, men vi ska titta närmre på det och återkomma med mer info sedan..

Vi kommer på träffen imorgon i Kungens Kurva trotts detta!!!

Först lider med dig, hopas det löser sig på ett eller annat sätt för dig.

ANG låsbultar. Vilket märke körde du med? Samt hade du fler än en uppsättning ?
Förlåt om det värkar som jag strör salt i såren det är inte min mening är bara nyfiken på vad du hade för "skydd" på bilen. Så man kan ta lite lärdom av det som hände dig. Hoppas du förstår.

Lite överallt..
612 Inlägg
10 maj 2008
Fy faan vad tråkigt ! !

Har ungefär samma fråga som Piraten ovan, vilket märke körde du med?
Det bästa är att köra med Volvo orginal om det ska hjälpa lite iallafall, för alla Volvo's låsbultar har ett unikt mönster, plus att det är äkta kvalite på dom..
Dom man köper är tyvärr ganska "mjuka" i materialet och tas ganska lätt bort med ett slagdon, hammare och en stor rörtång..

Men som sagt, vill de ha fälgarna, så går låsbultarna alltid att ta bort..
Senast redigerat av A_Lindahl (10 maj 2008)

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
10 maj 2008
Tråkigt som fan att läsa. Hoppas det löser sig relativt snabbt och dom täcker upp alla skador.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

586 Inlägg
10 maj 2008
Man blir så förbannad!

Här jobbar man som en tok, övertid och allt vad det heter för att kunna ha en fin bil. (nu menar jag inte min traktor) Men det finns många andra som har spenderat många övertidstimmar för att kunna exempelvis köpa kanonfina fäljar + däck. Och som vi alla vet är det inte gratis.
Så kommer det folk och bara tar sakerna och antagligen skadar bilen med, deras uppallning av bilen var ju inte den bästa som man har sett precis..

Nä fan! Inte ska man behöva ha ett garage som kostar varje månad för att bilen ska stå något säkrare. Klart som fan att man ska ha bilen på gatan I FRED! Även om det är en rostig opel corsa, eller en stylad v70!

Helvete!

Lycka till och hoppas att du kommer få tillbaka dina saker. Och en rejäl ersättning... Det är det minsta man kan begära..!
Senast redigerat av SpotniX (10 maj 2008)

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
10 maj 2008
Därför funderar jag starkt på att koppla in någon form av övervvakningssystem i mina bilar, med någon dator som är igång och filmar ut genom rutorna under natten.
Kanske kan vara nåt..?

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

11 Inlägg
10 maj 2008
har du bilen utomhus i bandhagen?

L T R

586 Inlägg
10 maj 2008
Jojje_ skrev:
Därför funderar jag starkt på att koppla in någon form av övervvakningssystem i mina bilar, med någon dator som är igång och filmar ut genom rutorna under natten.
Kanske kan vara nåt..?

Visst det är inget fel på iden, men det är ju ändå en onödig utgift som egentligen inte ska behövas. =/
Larm är ett bra första steg iaf. Men det hjälper ju inte med fäljarna, om det inte är sensor i bilen.. kan man ju lägga något som ramlar ned i bilen om det skakar eller blir lutning, så larmet går i gång..

dARKiE
5 031 Inlägg
10 maj 2008
du har ialf bilen kvar, alltid något.. smile
Trist att sånt ska hända överhuvudtaget förstår inte vad såna tänker med..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

1 067 Inlägg
10 maj 2008
De dära blåa backarna syns på de flesta bilder av folk som blivit av med sina fälgar i 08 regionen..

Lär ju vara något mer sofistikerat än pundare kan man tycka.

Tyvärr.. sad

20 Inlägg
10 maj 2008
Trådstartare
Detta var första natten på ett bra tag bilen stod ute... Dom väntade säkert på den...
Bultarna kommer från Örby Gummi. Där kommer vi inte köpa nästa låsbultar... Det blir nog fron Intera.
Blir även ett nivålarm inom kort! Sorgligt att man ska behöva ha högsäkerthet på allt...

Vi tog förövrigt pris på SCF Stockholm idag, "Special award", det behövdes för att hålla intresset uppe!!

Mvh Fredrik & Sandra

oo=00=oo
374 Inlägg
10 maj 2008
Fy fasen va tråkigt sad
Att folk inte kan låta andras saker vara ifred!!mad

Men grattis till priset på SCF iaf smile

Freude am fahren!

349 Inlägg
10 maj 2008
en polare fick sina fälgar stulna på exakt samma sätt i ormkärr (hagsätra)

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
10 maj 2008
Grattis till "special award" i alla fall. Det förtjänar du.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Sök