3350
Sök

Mosätar-tävling i Stenungsund! 15/6

lundwall
25 maj 2008
_Morsan skrev:
får man ha korv till moset?

Haha, helt klart. Jag tänker njuta av min måltid, sen får gamarna loudness och Losgard moffa mos smile

9 108 Inlägg
25 maj 2008
Jag har redan nu börjat lägga upp taktik, ska hålla en strikt kost några dagar innan för att tänja ut magsäcken, sedan ska jag svälta mig under lördagen big_smile

505 Inlägg
30 maj 2008
Oh herre gud:P Vilket folk det finns, fan att man inte känner sånna som er på riktigt, ni verkar huuuur sköna som helst alltså:)

MVH Matte!

Calibra Turbo 4x4

21 Inlägg
30 maj 2008
a man får kika för bi dema lite, om ingen kommer säger sänk volymen, man får inte ens spela musik
i bilen längre, hihi

Saaboholic
3 129 Inlägg
30 maj 2008
MEN VAFAEN?! Jag vill också käka absurda mängder mos haha.. satan har student balen den dagen ;/

Aja lycka till till er som skall expandera i storlek xD tänk på knappen i jeansen ;D

"Liberty of thought is the life of the soul"

4 554 Inlägg
30 maj 2008
haha det är bara att komma förbi det är som sagt en spontangrej egenkligen så de får bli som de blir när vi väl är där:P millen det är min taktik med så de blir en hård fight synd bara att du inte har någon korvan t shirt, de gör att du endå hamnar i underläge haha

9 108 Inlägg
30 maj 2008
loudness skrev:
haha det är bara att komma förbi det är som sagt en spontangrej egenkligen så de får bli som de blir när vi väl är där:P millen det är min taktik med så de blir en hård fight synd bara att du inte har någon korvan t shirt, de gör att du endå hamnar i underläge haha

Jag ska tatuera in KORVAN 4 EVER i pannan, du är körd wink

Saaboholic
3 129 Inlägg
30 maj 2008
hahahaha kan inte den som vinner få en fet bord i framrutan där det stor "KING OF KORVAN"?

"Liberty of thought is the life of the soul"

1 688 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
Jblgolf skrev:
a man får kika för bi dema lite, om ingen kommer säger sänk volymen, man får inte ens spela musik
i bilen längre, hihi

Både jag och Loudness får väl utmana dig i dunkadunka, och nä. Tror inte nån blir irriterad sålänge vi inte ställer upp bilarna mot korvan å flåsar på big_smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

35 Inlägg
1 juni 2008
Hmmm, käka mos kanske man ska göra då!

4 554 Inlägg
1 juni 2008
Losgard skrev:
Jblgolf skrev:
i bilen längre, hihi

Både jag och Loudness får väl utmana dig i dunkadunka, och nä. Tror inte nån blir irriterad sålänge vi inte ställer upp bilarna mot korvan å flåsar på big_smile

de får stå för dej för jag har varken bas eller låda kvar snart..

Flingan
11 Inlägg
3 juni 2008
Det här låter intressant..
Vad sägs om att ställa upp bilarna på kullens handelsträdgårds parkering efter moset?
Senast redigerat av Frukostflinga (3 juni 2008)

Larmtekniker
307 Inlägg
3 juni 2008
Låter intressant... gillar moset där... får fundera lite

/ Wången

1 688 Inlägg
4 juni 2008
Trådstartare
Frukostflinga skrev:
Det här låter intressant..
Vad sägs om att ställa upp bilarna på kullens handelsträdgårds parkering efter moset?

Låter bra! Det är en ganska stor parkering där med. big_smile

Är det någon som känner sig sugen på att fota lite i sånna fall?

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

lundwall
4 juni 2008
Losgard skrev:
Är det någon som känner sig sugen på att fota lite i sånna fall?

Jag och voodoo lär fota smile

338 Inlägg
4 juni 2008
kanske någonsom kan tamed konor som vi kan "ställa bilarna mellan"? :-D

varför ha pengar på banken? där syns dom inte
******************************T.A.R.D******************************
Tack till: BK Smide, Mimab, Ne_Mesis

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
4 juni 2008
Då bilen förhoppningsvis är "klar" då, så kanske man ska ta en liten roadtrip och se när ni står och häver i er ert mos. Man vet ju sen tidigare att stenungsundsbor är rätt sköna av sig.

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
8 juni 2008
Jag anmäler mig!!! dock inte med mosätartävling hehe men hejjar lätt på

Mvh// Okim // Jocke

338 Inlägg
10 juni 2008
Losgard skrev:
Tjena!
Tänkte ha en liten bilträff med mosätar-tävling på Korvan vid Jet i stenungsund.
När då? Jo, söndagen den 15 Juni kl 16.00.
Stor parkering finns vid Ica.
Det är gångavstånd på ett par minuter till korvan, kanske bra för att få upp aptiten? tongue

Intresserade anmäller sig i tråden, alla är välkomna med eller utan bil, Saab som Ferrari! big_smile
Loudness står för priset som är en "Korvan i Stenungsund" T-shirt! smile

Efter vi är klara med vårat mos-kladdande så lutar det åt att vi samlas och ställer upp alla bilar vid Kullens Handellsträdgård. Givetvis åker vi i en karavan från ICA's parkering så att alla hittar!
Längre än så är det inte planerat vid skrivande stund! smile
OBS! Finns det någon av er som vill agera fotograf?

Hitills anmälda:
# Losgard
# Loudness
# Lundwall
# Goffen
# MilleN
# MrKerm med familj
# VooDooDoll
# Ksj med kompis
# rille

# Guran_man

lilla gubben du har ju glömt av mig!

så nu står jag med där &så!

varför ha pengar på banken? där syns dom inte
******************************T.A.R.D******************************
Tack till: BK Smide, Mimab, Ne_Mesis

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
10 juni 2008
Hehe.. funderar som sagt att åka ner och kolla på er, kameran är standardutrustning i min bil. big_smile

//Edge

Sök