Vi hoppas på att alla ni som ska köra kan stanna kvar längre än till kl 14.00 så att ni kan visa upp era bilar för allmänheten med.....
sen finns de ju priser som ni kan vinna med.....
sen är de viktigt för förarna att ni har handskar hjälm m.m
Lika bra att upprepa(sånt här som jag inte visste för 1år sedan); Heltäckande klädsel i brandsäkert material såsom bomull(inte syntet då detta smälter fast i huden vid brand). Långbyxor(jeans eller liknande) Långärmad tröja/skjorta(Bomull är att föredra) Hanskar Hjälm
Vi hoppas på att alla ni som ska köra kan stanna kvar längre än till kl 14.00 så att ni kan visa upp era bilar för allmänheten med.....
sen finns de ju priser som ni kan vinna med.....
sen är de viktigt för förarna att ni har handskar hjälm m.m
Lika bra att upprepa(sånt här som jag inte visste för 1år sedan); Heltäckande klädsel i brandsäkert material såsom bomull(inte syntet då detta smälter fast i huden vid brand). Långbyxor(jeans eller liknande) Långärmad tröja/skjorta(Bomull är att föredra) Hanskar Hjälm
Något jag missat?
stämmer skit bra .....de kommer vara hårda regler på detta har man inte hjälm o resten av grejerna får man tyvär inte köra.....
Vi kommer att åka ett gäng ifrån mcdonalds parkeringen i borås vid 08.00. så dom som är sugna från borås hållet kan ju haka på så åker vi karavan till anderstorp.
en liten fråga hur funkar de för dom som vill ha passagerare på strippen? Rätt säker på att man inte får ha de elle?
Klart man måste ha passagerare! Gärna 3-4st i bagaget för att få ner kraften i marken!
Har inte hört talas om något arrangemang, varken ban-eller strippkörning där man får ha passagerare. Svaret är troligtvis nej men jag är inte arrangör så avvakta svar från dem.