3120
Sök

Studentbil sökes Uddevallatrakten?

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
14 maj 2008
Hyr en stridsvagn eller bandvagn... helst tysk från 2a världskriget, då sticker du ut, Eventuellt en gruvbil eller något annat överbrutalt.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

SQ
1 343 Inlägg
14 maj 2008
studenten =flak!  (med klassen, de är dom man firar med.. inte sig själv, finns inget värre än att se nån stackare åka med sin rika far i hans nercabbade corvette, å båda har en min som kan döda!)

Ljudnörd!

10 Inlägg
14 maj 2008
ewrs skrev:
Jag tar studenten om 21 dagar. Funderar allvarligt på att styla beemern med pappkartong, ungefär som http://styling.istheshit.net/ , för jag har absolut inga problem att verka utvecklingsstörd när jag åker i min bil. tongue

så åker och talar en man.
Senast redigerat av racegrejjs (14 maj 2008)

8 156 Inlägg
14 maj 2008
Varför inte ta en gammal bil, t.ex en Volvo 245 och slipa den plåtren, sen på med ättiksprit...?
Borde väl gå att få lite rost på den om man sen håller den fuktig. smile

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

2 644 Inlägg
14 maj 2008
Mitt tipps! gå och fråga på ett ålderdomshem och du får låna en rullstol sen drar du på lite folie och grejer på fälgarna sen ber nån springa runt med dig.. ! då har du en pimp kärra lite björkar på sidan av kärran med OJOJOJOJ vilken grej!

Johan Lindgren

4 767 Inlägg
14 maj 2008
Lardi skrev:
studenten =flak!  (med klassen, de är dom man firar med.. inte sig själv, finns inget värre än att se nån stackare åka med sin rika far i hans nercabbade corvette, å båda har en min som kan döda!)

Håller helt och hållet med! Åka själv eller med 2-3 kompisar är ju tråkigt jämfört med lastbilsflak med massor med folk! Då kan man stå och hoppa å dansa och skrika tillsammans en stor del av klassen smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
15 maj 2008
TBOC_Razor skrev:
Smedhult skrev:
pippaaN skrev:

Vem fan vill åka något sånt rövhål ? hmm

okej, alla kanske inte tycker om o skämma ut sej o ha dne fulaste o buckligaste bilen:p  ja skulle me glädje åka runt i en sån

Hahaha fan vad grymt, köp det där kortade jänke-skåpet och cabba fanskapet så kan ju halva klassen åka med cool

Glöm bara inte att rolla den gris-rosa först!!  tongue

(och ja, skulle jag ta studenten skulle jag med stoltheten i behåll sätta mig i den bilen och puttra runt smile )

Hahaha, tackar! big_smile

8 156 Inlägg
15 maj 2008
Erick skrev:
Håller helt och hållet med! Åka själv eller med 2-3 kompisar är ju tråkigt jämfört med lastbilsflak med massor med folk! Då kan man stå och hoppa å dansa och skrika tillsammans en stor del av klassen smile

Mvh
Erick

På min student så hade vi lånat en stor traktor med vagn. Största möjliga som gick att få tag på. Var 1.5 meter högre än dom andra. Ganska så kul när vi hade dunkar med vatten på flaket och  vattenpistoler. Lättare att spruta ner på någon än tvärtom...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

586 Inlägg
15 maj 2008
240 cabbe? smile

5 198 Inlägg
15 maj 2008
Hänger på på samma tråd.. Jag skulle oxå behöva en glidare 13/6  när sonen tar studenten.... HÖR AV ER..... Gäller Hudiksvall

2 014 Inlägg
15 maj 2008
Flyttad:

Off Topic -> Efterlyst

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
16 maj 2008
Har C70:in till förfogande om nån är intresserad. smile MVH

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

jon
76 Inlägg
16 maj 2008
en burk vit färg och en burk blå färg så har du allt som behövs för att göra en polisbil!

Chris

Sök