3959
Sök

tips på bra stereo

3 Inlägg
14 maj 2008
Trådstartare
hej hej tänkte kolla om det finns nån här som kankse kunde hjälpa mig med att hitta en stereo till min bil..

jag är ute efter en stereo som spelar mp3filer å inte bara mp3skiva.. å ingen aux ingång.. hatar aux! den stereon ska helst spela på minneskort lr nå sånt..
sen vill jag gärna ha en fjärrkontroll till den.. eftersom jag tänk placera stereon i handskfacket

hjälp?! ;D

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
15 maj 2008
Vad skulle en fjärrkontroll hjälpa om du slänger stereon i handskfacket ??

Isf lär du ju använda *rattfjärr* och inte vanlig fjärrkontroll.

Iaf, kollat upp JVC KW-AVX810 ?

Dubbel-DIN-spelare med alla funktioner du efterfrågat och dessutom en hel del till tongue

Den kostar cirka 8000kr här i Sverige men kan köpas från usa för ungefär 3000kr, gissa var jag köpte min ifrån tongue

Enda nackdelen med att köpa den ifrån USA är att den då inte har RDS-tuner. DVD:n är även låst till region 1 (om man inte råkar köpa en som är regionsfri) men det spelar, iaf inte mig, någon större roll då jag bränner mina egna dvd:er wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

3 Inlägg
25 maj 2008
Trådstartare
hej och tack för ditt svar.

jag kan ju ha handskfacket öppen å blippa på fjärren då jag ska byta låt! tongue annars må jag ju stanna för att krypa in där å byta.. eller ha med mig en assistent som sköter det åt mig! för sn där rattstyrning är nog bara att glömma i min bil..? fast det skulle ju såklart vara det absolut bästa!

verkar ju vara en najsig stereo du har. men jag vill inte ha DVD å sånt...

utan bara så den spelar mp3filer...

varför är det så svårt att hitta en sån?

Europamästare i Billjud.
186 Inlägg
25 maj 2008
aennilfilurn skrev:
hej och tack för ditt svar.

jag kan ju ha handskfacket öppen å blippa på fjärren då jag ska byta låt! tongue annars må jag ju stanna för att krypa in där å byta.. eller ha med mig en assistent som sköter det åt mig! för sn där rattstyrning är nog bara att glömma i min bil..? fast det skulle ju såklart vara det absolut bästa!

verkar ju vara en najsig stereo du har. men jag vill inte ha DVD å sånt...

utan bara så den spelar mp3filer...

varför är det så svårt att hitta en sån?

Tror du söker en sån här variant.
http://www.ljudstudion.se/ShowProduct.a … mp;cat=105

Sen kan du löda bort Ir ögat i fjärren och sätta det i hansfacket :-)

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg

Sök