Här kommer mina 2 nyaste bilar som jag fick i student present!. Har även köpt en Volvo P1800 S i skala 1:18 för dom sa att det var en utgående modell. Så om någon är sugen på en sån så får ni köpe innan dom tar slut. Jag tycker att Revell gjorde den väldigt fin med fina detaljer!
En Mercury Turnpike Cruiser 1957 av märket Brooklin models. Fick av min Morfar som är en väldigt stor modellbilssamlare! Tror det är svårt att få tag på Mercuryn i Sverige. Den andra är en volvo lastbil med Gasolin släp.
Här kommer mina 2 nyaste bilar som jag fick i student present!. Har även köpt en Volvo P1800 S i skala 1:18 för dom sa att det var en utgående modell. Så om någon är sugen på en sån så får ni köpe innan dom tar slut. Jag tycker att Revell gjorde den väldigt fin med fina detaljer!
http://www1.garaget.org/gallery/archive/51354/693452_mhjx7u.jpg En Mercury Turnpike Cruiser 1957 av märket Brooklin models. Fick av min Morfar som är en väldigt stor modellbilssamlare! Tror det är svårt att få tag på Mercuryn i Sverige. Den andra är en volvo lastbil med Gasolin släp.
Då är det nog på tiden att jag köper en. Har länge funderat på en... Samma då dom byggde PV:n. Köpte aldrig en och nu är dom inte så lätta att hitta.
Jag tycker att bussen ser grym ut med den svarta färgen och dom utblåsen. Den ser mer nostalgisk ut med grön/vit eller röd/vit. Fast en ny och fräsch lackering. Den förra var risig. Men det beror ju på vilken stil på den du vill ha. Men jag tycker den såg grym ut nu!
Jag har tre på gång Bubbla -66 med corvairmotor och skärmbreddning, porsche Fuchsfälgar, svart metallic Ford -46 cabriolet, grön flake, 60-tals customstil Datsun 280ZX, stuk än så länge inte bestämt
Jag har tre på gång Bubbla -66 med corvairmotor och skärmbreddning, porsche Fuchsfälgar, svart metallic Ford -46 cabriolet, grön flake, 60-tals customstil Datsun 280ZX, stuk än så länge inte bestämt
Kommer fler..ska bara skriva om dem först..bara att följa bloggen..
Snygga dom , har själv Hummern , Pontiacen och General Lee Chargern . Har även en Audi Quattro fast ii gat utförande . Har väldigt många modellbilar . Jag kan nog visa en del av dom
Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________