Ett av mina höstbyggen! Mats Öhmans rallycross bil. Han är rullstolsbunden och kör som en galning:) Det syns nog väldigt dåligt på den andra bilen hur han gör. Kolla in länken http://svtplay.se/v/1560654/den_osannol … mats_ohman
Fränt bygge du! Han är en jävel på att köra Mats Öhman! Vad har du tillverkat styrveven av?
Tack sammlund! Det är så enkelt som en rattstång från originalbilen som jag vände på och tog bort ratten:) Gas,koppling,växlings, bromsreglaget har jag lött ihop av mässing:)
Mycket fina modellbilar PerraB! Alla är väl i skala 1:18? Vart fyndade du dem?
Japp det är 1:18, köpta på GL modellbilar!
LotusJPS skrev:
Håller med: en XM tack. Det ser lite ut som Solidos 1:18 XM! Den är iallafall väldigt ovanlig, grattis till ett bra köp
Ja det är solidos 1:18
Något jag upptäckt är att en del av GL:s modellbilar verkar vara begagnade! Renaulten var limmad i hjulupphägningen, och C36 och Cossien hade svenska nummerplåtar. På XM:n var några däcken spruckna! Detta stod inte i informationen.
Tips! De har en Peugeot 605 från solido i 1:18 till bra pris!
Nån som har beställt bilar därifrån och upptäckt fel?
Mycket fina modellbilar PerraB! Alla är väl i skala 1:18? Vart fyndade du dem?
Japp det är 1:18, köpta på GL modellbilar!
LotusJPS skrev:
Håller med: en XM tack. Det ser lite ut som Solidos 1:18 XM! Den är iallafall väldigt ovanlig, grattis till ett bra köp
Ja det är solidos 1:18
Något jag upptäckt är att en del av GL:s modellbilar verkar vara begagnade! Renaulten var limmad i hjulupphägningen, och C36 och Cossien hade svenska nummerplåtar. På XM:n var några däcken spruckna! Detta stod inte i informationen.
Tips! De har en Peugeot 605 från solido i 1:18 till bra pris!
Nån som har beställt bilar därifrån och upptäckt fel?
/Per
Tråkigt det där med dce begagnade modellerna. Har du kollat med GL?