3295
Sök

Tips om hur man kan fuska till ett prov? :S

126 Inlägg
20 maj 2008
Trådstartare
hej! har 4 prov imon. Ett muntligt som jag redan kan. Men de andra är skriftliga o dem kan jag inte.
men som tur är att de är bara frågor jag behöver plugga in och ja har alla frågor och svar. Vet bara inte hur jag ska kunna lösa detta. Behöver ngn typ av fusklapp eller något. Har ni tips så skriv gärna. Detta är betygsgrundande så jag är ganska körd annars smile
Har pluggat i snart 6 timmar för att hitta alla svar men kommer aldrig hinna nöta in alla svar.
så skriv bara smile

mvh

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
20 maj 2008
Plugga mera.

Allt för den där jävla hatten!

126 Inlägg
20 maj 2008
Trådstartare
Jag pluggar för fullt. tog en halv timma rast nu men det är skit rörigt

Maizer
20 maj 2008
Du måste ju kluddra armarna fulla med massa förkortningar.
Annars kan du sätta på dig en keps, ha fusklappar i den. Lägga fusklappar under bordet mellan benen. There's a lot of ways towards success bro!

126 Inlägg
20 maj 2008
Trådstartare
Hehe dem känner man till, men de är så mkt frågor så man kan inte få med så mkt på armarna om man inte vill bli nya michael scofield (prison break) wink  och det är 3 olika ämnen ja har frågor i och 2 är med samma lärare så de blir knepigt. kanske mp3 spelare kan man ta =P

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
20 maj 2008
Ajjanbajja big_smile
Fast iofs så var det någon i min paralell klass som stal facit till istortsett alla prov vi hade.... och dom spred sig snabbt..

Blivande VD!
64 Inlägg
20 maj 2008
Nått jag gjorde (hoppas inte läraren läser)

Stiftpennor, man fyller på stift genom att ta bort suddet, vik ner en fusklapp där i, rulla ner den där, haha, fungerade varrrrrje gång, helt insane bra big_smile

* Klåpare
1 718 Inlägg
20 maj 2008
Minns ni dom där gamla bläckpennorna som hade en roterande cylinder med reklam i som syntes genom en glasruta? Man tryckte ut udden så roterade cylinder ett kvarts varv så kom nästa reklam fram o.s.v.
Det fanns par grejer som jag alltid förväxlade i Termodynamik, då gjorde jag en liten fusklapp som jag satte på reklamcylindern i bläckpennan... cool

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
20 maj 2008
Tribbe skrev:
Ajjanbajja big_smile
Fast iofs så var det någon i min paralell klass som stal facit till istortsett alla prov vi hade.... och dom spred sig snabbt..

Kan ju tillägga att dom spreds via mobiler wink Och telefonerna fick vi ha framme wink

typ..eh..va?
582 Inlägg
20 maj 2008
En del lärar låter ju elverna ha mp3 spelare o liknande på. Finns ju en del som har spelat in svaren o bara sitter o lyssnar tongue...fast de kanske inte finns några så dumma lärare längre wink haha

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

126 Inlägg
20 maj 2008
Trådstartare
Roz-104 skrev:
En del lärar låter ju elverna ha mp3 spelare o liknande på. Finns ju en del som har spelat in svaren o bara sitter o lyssnar tongue...fast de kanske inte finns några så dumma lärare längre wink haha

Tro mig smile Det finns!

* Klåpare
1 718 Inlägg
20 maj 2008
Tribbe skrev:
Tribbe skrev:
Ajjanbajja big_smile

Kan ju tillägga att dom spreds via mobiler wink Och telefonerna fick vi ha framme wink

Ja det verkade ju seriöst planerat av skolan. Ni kunde ju lika gärna ringt upp en massa folk och frågat rakt ut... När vi hade tentor så skulle det vara dödstyst i lokalen, och satt man med blicken åt något annat håll än pappret för länge så blev man misstänkt för fusk och åkte ut med arslet före...

Edit:
Kuula skrev:
Roz-104 skrev:

Tro mig smile Det finns!

Helt otroligt...
Senast redigerat av Gulmun (20 maj 2008)

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Hmm.
20 maj 2008
Kuula skrev:
Haha de brukar vi med göra.. Eftersom ja går el så har vi alltid blåbyxor på oss och massa verkyg och spänningsprovare på oss. Så slår vi alltid spänningprovaren in i vägguttaget o slår ut jordfelsbrytarn så salen och korridoren slockanr så han fpr gå o sätta på den igen mdans vi snokar i hans pärm och fotar provet smile  har inte pluggat på ett enda prov under hela 3:an förutom nu. nu har ja liksom frågonra och svarekn men de är så himla mkt:S så därför =P

Du har alla svaren men behöver hjälp att skriva ner dem?.. herregud..

själv fick jag plugga 3 dygn i sträck för att göra ett slutprov i fysik B igår... sov totalt 10 timmar. har precis vilat ut mig nu....och snart är det dags igen... hur mkt som helst att göra, men fuska?.. lågt. jag fick ta in formelsamlingen.. oftast tittar han inte igenom den( han har gjort det en gång på tre år).. där skulle man kunna skriva ner hur mkt som helst.. i princip..

men- Viskastrandare tongue...
Senast redigerat av Hmm. (20 maj 2008)

4 554 Inlägg
20 maj 2008
varsegod bättre fusk finns nog inte

Maharaja!
207 Inlägg
20 maj 2008
Senast redigerat av Mr-A (20 maj 2008)

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
20 maj 2008
Hehe, själv fuskade jag bara på 2 prov, och jag gick också el... kändes som att det var prov hela tiden.....
Men det fanns dom som fuskade på alla prov rakt igenom.... jag var trode faktiskt att lärarna skulle komma på att någonting var fel då alla svarat exakt samma svar som facit sade, samt att typ halva klassen lämmnade in samma svar men med olika handstil... men en del fick riktigt bra betyg på det här viset..

Det var ju lite mer sport när vi skulle göra Ecy provet på datorn, när det var någon från ecy där och bevakade oss wink

8 885 Inlägg
20 maj 2008
Kuula skrev:
Haha de brukar vi med göra.. Eftersom ja går el så har vi alltid blåbyxor på oss och massa verkyg och spänningsprovare på oss. Så slår vi alltid spänningprovaren in i vägguttaget o slår ut jordfelsbrytarn så salen och korridoren slockanr så han fpr gå o sätta på den igen mdans vi snokar i hans pärm och fotar provet smile  har inte pluggat på ett enda prov under hela 3:an förutom nu. nu har ja liksom frågonra och svarekn men de är så himla mkt:S så därför =P

Hoppas verkligen att du inte kommer ut i arbetslivet som elektriker.....

Fotograf på tierpidag.se

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
20 maj 2008
Fast har ju märkt att det dom 2 proven jag fuskade på fattade jag nada om när jag sen skulle göra det på arbetsplatsen... men det har man lärt sig nu, så jag skulle nog rekomendera att inte fuska.. Men det var ju som sagt inte ovanligt med 3-4 prov om dagen dom sista veckorna.

864 Inlägg
20 maj 2008
loudness skrev:
varsegod bättre fusk finns nog inte

Ingenjörsexamen-Here i come..
fan va stiligt

Rörpulare
1 453 Inlägg
20 maj 2008
de där va man kung på 3 a4 papper fördelat på 1 1/2 minuts minne på en gammal nokia som man dragit en handsfree till örat och bläddrade sig fram genom utsidan av fickan annars e ju att säga att man e magsjuk och gömma papper event bok under handfatet eller spegeln funkar också så säger man kolla om du vill!1 Annars e de att under varje bord brukar de finnas en slags järnram är att planera och va först in och på så sett redan lagt fram de papper man har så skjuter man bara fram de när man vill
men annars e ju nu när mobilerna har så pass mkt minne att prata in allt i olika spår i en mapp och bläddra sig fram me handen bortom läraren i fickan genom att lära sig genvägen så drar du handsfree genom insidan av tröjan och har luva på dej event en mössa lycka till wink

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Sök