vet inte om det finns nån liknande tråd, hittade ingen när jag sökte men jag kanske är värdelös på att söka, vem vet
men iaf, nu när bensin priserna är så höga så skulle det faktiskt vara intressant att se hur mkt era bilar drar per mil
min sierra drar iaf mellan 1,2 och 1,5 liter blandad körning och 2 liter med min normala gasfot ( är ju enda bilen jag använder nu därför jag nämde den)
så hur mkt drar era?
Senast redigerat av _Glenne_ (22 maj 2008)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
0,98 mätte jag upp imorse med den bil jag kör till jobbet med. (kallstarter o flera stopp på vägen) Volvo 744GLE´85 B230E (K-jet+Aut. Bra jobbat tycker jag själv!!)
min drar väl ganska exakt en 1L/milen blandad är väl det antar jag, tankar alltid full tank å kollar hur långt man kommer på dom XD
()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)
ca 1.7....., men sen drar den ju inte bensin utan etanol:)
men var ändå mkt tycker jag:P säger dom inte ungefär 30% mer ska den ta?
()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)