kan säga att a6-steget vill ha mycket ström .... kör på jbl e ju snyggt å om stegen matchar varandra ..oavsett steg skaffa ett extra batteri så blir det mumma ..mvh
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Ser bra ut det där! Kul att du är riktigt seriös i bygget!! Jag har gjort tvärtom idag å rivit ur allt vad stereo heter
Tack!
Varför har du gjort det?? Ska du också börja bygga nytt?
racer-putte skrev:
kan säga att a6-steget vill ha mycket ström .... kör på jbl e ju snyggt å om stegen matchar varandra ..oavsett steg skaffa ett extra batteri så blir det mumma ..mvh
Tackar för upplysningen... Jag vet inte om det blir ett till batteri eller bara ett nytt starkare (typ 75-100 Ah nånting)...
Ett monosteg fick jag fixat idag! Det blev JBL:s... Fördelen med det om man jämför med DLS A6 var bättre pris, mer effekt och att jag nu har två slutsteg som ser likadana ut... Bytte samtidigt in mina gamla saker: monosteg, bas och stereo...
"Bröderna Brothers"... JBL:s GTO14001 och GTO 1004, riktigt snygga... Nackdelen är dock att dom är ganska långa, tillsammans nästan en hel meter (94 cm)!! Blir trångt i bagageutrymmet...
Ny och kraftigare säkring, 200A... Den gamla var på 60A...
varför la du inte överallt mannen, varför bara bitar, är det lika effektivt ??
P.g.a. alla luckor, kablar och ojämnheter... För att bitumenmattan ska vara effektiv ska den täcka en tredjedel av ytan och det gör den... På vissa ställen, t.ex. bakluckan, ska det ännu läggas skumgummimatta...
P.g.a. alla luckor, kablar och ojämnheter... För att bitumenmattan ska vara effektiv ska den täcka en tredjedel av ytan och det gör den... På vissa ställen, t.ex. bakluckan, ska det ännu läggas skumgummimatta...
ahhhhaaaaaa!!! nice, kommer bli gosigt ochmjkt så man kan sova ii bilen sen <33333
ahhhhaaaaaa!!! nice, kommer bli gosigt ochmjkt så man kan sova ii bilen sen <33333
Det ser bra ut md stereobygget Har du kondensator?
//CarpeDiem
Tackar!
Har nog en kondensator, en SPL 1,0F...
Det visade sej att VR6-läpparna jag beställde kommer väl till pass! På onsdagkvällen sprang en hare ut framför bilen, och förstås sprack framläppen! Som tur var gick ingenting annat sönder...
Det ser bra ut md stereobygget Har du kondensator?
//CarpeDiem
Tackar!
Har nog en kondensator, en SPL 1,0F...
Det visade sej att VR6-läpparna jag beställde kommer väl till pass! På onsdagkvällen sprang en hare ut framför bilen, och förstås sprack framläppen! Som tur var gick ingenting annat sönder...
fint bygge detta, ja man kan väl säga att du har otur med dina vr6 läppar ?
Läst igenom tråden nu. grymt bygge och du gjorde rätt i att ha kvar orginal fronten. måste säga att skärmrullaren var en riktigt smart idé Lycka till i fortsättningen Mvh micke
Läst igenom tråden nu. grymt bygge och du gjorde rätt i att ha kvar orginal fronten. måste säga att skärmrullaren var en riktigt smart idé Lycka till i fortsättningen Mvh micke
Tackar! Kul att du tycker så... Börjar snart bli dags att testa skärmrullaren...
---> CarpeDiem: Nästa vecka ska det minsann fortsättas!