Är på jakt efter en helst ny vevaxel till min sr20det motor, nån som vet vart d finns å köpa bra till ett hyfsat pris, både sverige som utomlands går bra!
Varför ska du byta ut den ja menar orginal veven ska ju palla med en hel del skcika in den orginala på balansering bara köpa en ny värre ä ju piss dyrt fast i USA går de nog kanske få tag på en för 15-20k om du har tur
Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Går det ens att fixa en sprucken vevaxel? Enligt dom jag kollat med så är det bara att skrota den?
Tror inte du uppfatta de ja skrev riktigt.
Jag menade att du ska kolla med skroten efter en krockade 200sx där motorn är hel o ta vevaxeln från en sån. Annars blir de grymt dyrt om du ska köpa ny speciellt o du ska ha en värre
Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Eagle säljer vevaxlar till dessa motorerna.. en kompis köpte till sin evo för 7000 med frakt från usa. En original vevaxel kostar 7000kr på nissan i sverige men det är ca 3 månaders leveranstid.
Varför ska du byta ut den ja menar orginal veven ska ju palla med en hel del skcika in den orginala på balansering bara köpa en ny värre ä ju piss dyrt fast i USA går de nog kanske få tag på en för 15-20k om du har tur
De är tur att man inte åker japs iaf.. Tror att en skrot här i örebro-trakten har en krockad 200. De är viserligen en s14 men de är ju samma motor.
De är tur att man inte åker japs iaf.. Tror att en skrot här i örebro-trakten har en krockad 200. De är viserligen en s14 men de är ju samma motor.
Får undersöka det lite närmare då, nä jag blev sugen nu att byta när morsan åkte iväg i camaron å själv åker man 745:a nu. hehe