skojar inte. spec då man såg en på annons här i kommunen för nästan 500-000kr förra veckan
Den bussen är en kändis världen över.... Finns en projekttråd på thesamba.com tror jag sidan heter? De är en tidig lyxbuss som hade gjort sitt (knappt 10år gammal) och dumpades, fylld med skräp, i en fjord i Norge... Bärgades för ett par år sedan med hjälp av dykare, en stor kranbil och en väg fick stängas av. Numera är den ett rullande chassi (orenoverad) och har åkt trailer till ett par utställningar....
Troligtvis nollad mätare i samband med att den byggdes om med bur etc om man ser till att nollorna sitter lite ojämt. Men helt sjukt att den bara står och förfaller oavsett!
Troligtvis nollad mätare i samband med att den byggdes om med bur etc om man ser till att nollorna sitter lite ojämt. Men helt sjukt att den bara står och förfaller oavsett!
kan ju vara den m3an utan bur under mätar bilden också;)
Mitt egna skogsvrak som står bakom huset! Har lite planer på att odla ett träd i den som en liten kul grej. Tänk er ett träd på en meter i diameter som tittar upp genom den. Det vore ju skoj!
kan ju vara den m3an utan bur under mätar bilden också;)
Mitt egna skogsvrak som står bakom huset! Har lite planer på att odla ett träd i den som en liten kul grej. Tänk er ett träd på en meter i diameter som tittar upp genom den. Det vore ju skoj!
Längs en grusväg i skogen står denna slaktade Volvo 240 av årsmodell 1984 kanske??...
*RÖSTA OCH KOMMENTERA GÄRNA MIN SILVERPIL*http://www.garaget.org/?car=398821...........*FÖRR VAR DET NU FAST JÄVLIGARE VAR DET DESTO VÄRRE MEN SÅHÄR JÄVLA DÅLIGT HAR DET TA MIG FAN ALDRIG VARIT SÄMRE.*