Dags för en liten uppdatering, dock inte på bilen
Först lite snabbt om bilen, Den står fortfarande på lack och dom har stängt nu under jul och nyår
Jag har ingen aning om när jag får tillbaka den men det gör inte så mycket eftersom jag omöjligt kan få in den i garaget igen förens snön har smält så det går att ta sig fram till garaget
.
Men jag tänkte visa lite snabbt vad jag har sysslat med under tiden som bilen har varit borta.
Vi börjar med själva garaget.
Jag har tyvär glömt att ta bilder
, men jag har jobbat och städat upp hela garaget samt att jag har fixat och ställt upp alla stora maskiner.
Har även fixat en luftvärme pump för att få värma samt dragit massa el kablar och rör till tryckluft som också har installerats.
Sen har jag några bilder på mitt lilla sidoprojekt.
Motorcykeln, i somras så var det ett stöldförsök på den och via försäkringen så har jag lackat om skadade delar.
Men jag bestämde mig för att köra en hellack och byta färg på den samt lite nya dekaler
.
Lite bilder på bågen om någon är intresserad
Den är inte 100% klar, det saknas mini blinkers och gröna fälgstripes samt att den ska få helt nya sulor nu till våren
Före fram
Efter fram
Före bak
Efter bak
Före sidan
Efter sidan
Och innan någon kommenterar om reklampelare och what not så läs det här.
Jag gillar loggan och färgen och texten och stuket på dekalerna, jag tycker att det är ett bra namn och logga på en motorcykel. Jag är inte sponsrad av dom och jag bryr mig inte vad någon annan tycker, jag tycker om det och det är jag som kör den