2473
Sök

Angående: Malmö-Träffen (BILTEMA) söndagar!

IT-H.ra
131 Inlägg
27 juli 2008
PointMan skrev:
X-RAY skrev:
Shindai skrev:
Farbror blå gillade inte hans framåtgående hastighet. sad

aa that sucks sad

Precis, föll för grupptrycket en liten stund och det straffade sig direkt. Skulle ju vara lika cool som de coola killarna och köra fort du vet, men som den amatör man är så kollar man ju inte sig för och vips så stod man där med ett plastkort mindre i plånboken.

Sorry PH. Jag kände mig lite dum när det hände. Skakade lite efteråt när jag lämnade bilen på parkeringen efter den snabba körningen.

Hur länge är du borta?
Senast redigerat av Shindai (27 juli 2008)

Redline '04 - Nismo - AAM - Strup - Kinetix - Eibach - Unichip
Genuine Speedfreak

Art Director
75 Inlägg
27 juli 2008
Där var duktigt dött på feltema, även i resten av stan, är det slut på söndagsträffarna nu eller?

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
28 juli 2008
Shindai skrev:
Sorry PH. Jag kände mig lite dum när det hände. Skakade lite efteråt när jag lämnade bilen på parkeringen efter den snabba körningen.

Hur länge är du borta?

Lugnt, inte ditt fel att jag åkte fast... eller jo, på sätt och vis så är det ju det... din jävel!! wink

Jag har 107 dagar kvar idag Måndag den 28/7. Ett tag till m.a.o.

45 Inlägg
28 juli 2008
Amit skrev:
Jag förstår inte varför folk varje söndag i denna tråden frågar om det kommer folk till biltema,
Det ända som diskuteras är ju att folk inte kommer, varför då fråga?

Det finns inga söndagsträffar kvar längre om ingen pallar ta hand om det.
Men efterssom så många vill ses på söndagar och sen ska sitta här och klaga så kan ju alla palla ut sig dit?

personligen tycker jag inte att det ska behöva vara upp till någon att ta tag i det eftersom det är ett intresse vi alla delar.

eller så bytar alla mobil nr med varandra också ringer vi och terrar varandra tills dom kommer roll

45 Inlägg
28 juli 2008
Amit skrev:
Då kan vi kanske börja med att sprida att vi ses på biltema på söndag?

Sprid nu så ses vi på söndag...

hell yeah !

jag ringer amit !

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
29 juli 2008
Håller med Amit, varför kommer ingen om nu alla vill träffas där? Och ett tips, om ni kör dit... STANNA DÄR. Har sett många som kör dit, är där 5 min och sen sticker igen... inte konstigt att det är öde... det måste vara någon som är bil nummer 1, 2, 3 osv...

67 Inlägg
29 juli 2008
typiskt man har varit där x antal söndagar..o när folk väl tänker va där denna söndag...ja de semestern över o man ska knega....skoj.....

1 Inlägg
30 juli 2008
Jag kommer i alla fall till träffen och det tycker jag fler skall göra vi kommer med vår bmw och vill ha dit  emycket folk så komm igen hoppa av sängen så ses vi på söndag

?
5 Inlägg
30 juli 2008
Kommer att hålla ett öga på denna tråden ^^ Blir det ngt på söndag kmr jag dit!

Ingen himmel är så blå som min
2 978 Inlägg
31 juli 2008
Jag är med sugen på att ha träffarna på söndagarna!! Kom igen nu alla Skåningar..!

/Mattias

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
31 juli 2008
Jag är också på igen om söndagarna kommer igång!

Garaget Video Crew
842 Inlägg
31 juli 2008
hehe ja har följt tråden nu och det e skit kul och läsa smile Många vill träffas men det verkar som alla kör förbi och sen gnäller "Äsch där var ju bara 3 bilar"...Hehe tänk om 30 bilar gör så på en kväll ? Ställ er där istället ni hör ju själv att folk kör förbi där varje söndag KÖR INTE FÖRBI STANNA!
Så kommer det säkert fler och joinar er smile

Ingen himmel är så blå som min
2 978 Inlägg
31 juli 2008
Ok, då gör jag det. Kl 19.00 på söndag står jag där, så får vi se hur många som är på big_smile

/Mattias

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
31 juli 2008
Me 2 om jag kommer iväg i tid hemifrån :-)

437 Inlägg
31 juli 2008
Amit skrev:
Det är ju bara att komma dit isf?
jag förstår inte, måste man verkligen ha någon som organiserar en träff på en parkeringsplats?

tycker alla som vill kommer dit, sen blir det så att man ses där tillslut alltid..

Håller med dig, det är inte så att nån ska bestämma här ska ni träffas.
Har man intresset så ska man köra till biltema på Söndag. det blir alltid fel när nån försöker organisera därför ska man bara säga att här samlas vi på denna tid SPRID runt.

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding

67 Inlägg
31 juli 2008
som sagt, hade d inte varit för kneg hade jag varit där 19:00......så denna söndag e körd....nästa e jag på!

1 120 Inlägg
3 augusti 2008
Trådstartare
jag kommer i kväll smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
3 augusti 2008
Kan tyvärr inte idag. Skall se Trelleborg ta in 3poäng på MFF i kväll tongue

Smoke Tires Not Drugs.

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
3 augusti 2008
Tråkigt med regn, är de uppehåll så kommer jag smile

1 120 Inlägg
3 augusti 2008
Trådstartare
dansa anti regndansen tongue

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

Sök