Det hålls ett evenemang nu i helgen på sveriges fränaste gokart bana här i Göteborg som heter Days of Speed. klicka Jag var där idag med grabben och tänkte visa ett par bilder jag fick med hem
Gult e fult? njae inte här i alla fall
Denna Modena kördes för fullt runt banan
Ja det är en jäkla trial, ingen cross!
Dimma? Nej då, bara en efter bild, driftbil som burnat "lite"
Ja tack!
Då jag kom hem med halva minnet fyllt av film istället för bilder så finns det inte så väldans många att visa Men i mitt galleri kommer mycket snart ett par filmer finnas. Trialshowen, lite drifting, kanske en tvättäkta F1 bil med
För dig som har möjlighet att gå på detta imorgon söndag så rekommenderar jag STARKT att du åker dit Strålande solsken, skrikande däck, vrålande motorer vad mer kan man begära i livet
Liten film på summeringen så att säga, när alla som visat upp sig kör ett sakta ärevarv: Klicka för ärevarvet.
Nä fan jag knäppte ett par kort så fort jag kom dit, sen filmades det så mycket under uppvisningen så batterina tog slut för jag suger på att komma ihåg reserver Citat min 4-åring "är den bilen vit eller glittergrön pappa?" fifan vad den är fräsch i lacken asså
Konferencier var för övrigt Kennet från Motorjournalen, var rätt kul att höra hans röst hela tiden då man e trogen tittare
Driftarna hade tyvärr planer på att köra med 2 bilar men den ena fick de itne fart på Sedan efter en gräs-färd första åket där frontspoilern rök (tredje på 2 veckor) så var det nära att inte bli något andra åk, men i allra sista minuten vrålade den till och vi fick njuuuuuta! En sak är säker, drifting i verkligheten är fruktansvärt coolt