3730
Sök

Ni som är vakna, vad gör ni nu?

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
1 juni 2008
Jag har precis kommit hem från den stora metropolen Örkelljunga tongue

Körde en jobbar-kompis till en föredetta jobbar-kompis som hade lite festligheter på gång.

Dom närmaste planerna just nu är la:

1. gå och skita.
2. torka nogrannt.
3. slänga in en film i DVDn.
4. slänga mig själv i sängen och titta på ovan nämnda dvd.
5. somna mitt under filmen och missa hela slutet.

Eller något sånt tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
1 juni 2008
Lyssnar på p3/p4 vaken, letar bil på blocket, njuter utav att inte ha glesfiber i amrar, ansikte och händer samt försöker hjälpa vilsna båtägare smile

Rock'n Roll

124 Inlägg
1 juni 2008
Bos skrev:
hehe, helgen är alldeles för kort lr hur..

Jaa, tänk att de redan är söndag, fyfan.
Bara att se fram emot nästa helg nu smile

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
TenZer skrev:
Lyssnar på p3/p4 vaken, letar bil på blocket, njuter utav att inte ha glesfiber i amrar, ansikte och händer samt försöker hjälpa vilsna båtägare smile

Vad för bil är du ute efter?

Själv vart de ingen red bull, orkade inte lyfta på röven. wink

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

264 Inlägg
1 juni 2008
TenZer skrev:

köp min bil så slipper du leta, går fint, lite oekonomisk bara..drar ca 2 liter milen + ett par bakdäck i veckan, hah!

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
1 juni 2008
De blir nog en Saab og900 3D (då C/K/Silverado blir för dyrt) i slutet/mitten av sommaren. Ut med allt in med kolfiber, gelcoat, t5 2,3T snurra eller vad nu ekonomin tillåter smile
Senast redigerat av TenZer (1 juni 2008)

Rock'n Roll

264 Inlägg
1 juni 2008
TenZer skrev:
De blir nog en Saab og900 3D (då C/K/Silverado blir för dyrt) i slutet/mitten av sommaren. Ut med allt in med kolfiber, gelcoat, t5 2,3T snurra eller vad nu ekonomin tillåter smile

När vi ändå är inne på dehära me saab,,, far jag fråga vafaan betyder og?? (ja, jag e volvobög=)

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
1 juni 2008
old generation och ng new generation. gammla 900 ser ju ut som 90, 99 och den nya är i princip en gammal 9-3 wink

Rock'n Roll

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
TenZer skrev:
old generation och ng new generation. gammla 900 ser ju ut som 90, 99 och den nya är i princip en gammal 9-3 wink

Med andra ord så har du ett helt hav av bilar att välja mellan? wink

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
1 juni 2008
Jojje_ skrev:
TenZer skrev:

jo, tänkte väll ta en av de senare årsmodellerna och en aero men försäkring för en 18 årig galning i sthlm är ju roliga grejjer, så det blir nog en äldre och lite mer "standard" så man inte förstör en blivande entuseastbil samt självklart med tidigare årsmod slipper kat dvs lätt att byta motor smile

Rock'n Roll

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
TenZer skrev:
Jojje_ skrev:
TenZer skrev:

jo, tänkte väll ta en av de senare årsmodellerna och en aero men försäkring för en 18 årig galning i sthlm är ju roliga grejjer, så det blir nog en äldre och lite mer "standard" så man inte förstör en blivande entuseastbil samt självklart med tidigare årsmod slipper kat dvs lätt att byta motor smile

Hehe mjo kunde tänka mig det.

Såg nu att du bodde i Huddinge. Vart exakt? Själv bor man i Segeltorp.

Ελευθερία ή Θάνατος !

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
1 juni 2008
og900turbo skrev:
hahah du kan få köpa min og billigt xD men det är ju tyvärr en 5 d , tongue

Skulle inte tvekat 1sec om det inte var för de 2 extra dörrarna...
Senast redigerat av TenZer (1 juni 2008)

Rock'n Roll

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
1 juni 2008
Jojje_ skrev:
TenZer skrev:
Jojje_ skrev:

Hehe mjo kunde tänka mig det.

Såg nu att du bodde i Huddinge. Vart exakt? Själv bor man i Segeltorp.

Farsan bor i Trångsund men nu sitter jag i V-tuna hos morsan

Rock'n Roll

264 Inlägg
1 juni 2008
ha, tackar, då vet jag, har undrat som faan, över alla og,, hö

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
1 juni 2008
Bos skrev:

wink f**n va ljust det blev när man öppnade dörren. Sovdax närmar sig, godmorgon/godnatt på er!

Rock'n Roll

264 Inlägg
1 juni 2008
TenZer skrev:
Bos skrev:

wink f**n va ljust det blev när man öppnade dörren. Sovdax närmar sig, godmorgon/godnatt på er!

Sov så gött då=)

2 230 Inlägg
1 juni 2008
man sitter på jobbet å ja jobbar.. efter en hård natt på teamfesten:P så ja jag är bakis..
men men ska man bara sitta på arslet så gör de inget:D hehe

så kan det vara då det inte blev som det skulle

341 Inlägg
1 juni 2008
Surfar på GARAGET! tongue

Drive it like you stole it

Reservdansk
6 271 Inlägg
1 juni 2008
Gick och lade mig 4, var uppe 8 tongue

Letar efter nya bra grejer till bilen efter lagerras och lös vevstake.
Eller en ny motor wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Nismo
758 Inlägg
1 juni 2008
Sitter o glor runt lite ;p funderar på o dra igång nåt gammalt hedligt spel, typ Ignition eller Revolt. Möjligt vis Elma eller Soldat big_smile

Sök