Har någon av er nåt bra tips på vart man kan köpa bra och förhållandevis billig solfilm? Har kollat runt en del på sungraphic.se och dom har mycket att välja bland, men jag vill ha lite att jämföra med!
om du har biltema i din närhet är detta att rekomedera... deras toningsfilm är Kanon !!! ja ska köpa där i veckan o alla i min bekanskap har biltemas... krånglar lite och ger fin finish
om du har biltema i din närhet är detta att rekomedera... deras toningsfilm är Kanon !!! ja ska köpa där i veckan o alla i min bekanskap har biltemas... krånglar lite och ger fin finish
Att köpa biltemas solfilm är som att göra lagligt med en Ferrari. Maken till tråkigare nyanser på solfilm har jag aldrig sett, kanske duger på en sminkad gris men jag tänker bespara Mondeon från det där hemska.
Jag vill inte ha modellanpassad, vill dessutom köpa från någon svensk sida.
Varför köpa från Sverige? Lr du kanske gillar att betala massa pengar i onödan
Jag betalade 280kr fraktat för modellanpassad film runt om till Bmwn från USA. Nu ville du ju iofs inte ha modellanpassat, men jag ville bara framhäva fördelarna med att handla utanför vårt hårt beskattade och dyra land.
Är det så? Jag var nästan bombsäker på att man fick ha upp till en viss %, men där ser man. Lika bra att låta bli då.
Man får ha film och eftersom det är folk som skriver att man inte får så blir alla osäkra. Kraven är 75 resp 70% ljusgenomsläpp... Allt som släpper genom mindre är olagligt inte annars