Måste (tyvärr) säga att det verkar inte bli så mycket avslut på saker... Är det träffar på torsdagar utanför BRL i Barkarby? vilken tid? Alla vill ha träffar, inklusiva jag själv men man får inte så mycket info... Denna tråd har ju typ dött mitt i allt... Kanske bara jag som missat ngt. Är inte meningen att klaga på någon så ta absolut inte illa upp!
Jaha, då försöker jag få liv i denna tråd igen! jag är iaf sjukt sugen på en träff i barkarby, vilken dag i veckan har inte så stor betydelse. Är det någon/några som är sugna? eller har ni några andra förslag på plats, på denna sida av stan...? Kom igen nu alla som är sugna! Mvh Niclas
Jaha, då försöker jag få liv i denna tråd igen! jag är iaf sjukt sugen på en träff i barkarby, vilken dag i veckan har inte så stor betydelse. Är det någon/några som är sugna? eller har ni några andra förslag på plats, på denna sida av stan...? Kom igen nu alla som är sugna! Mvh Niclas
samma här är fett laddar för en träff i barkaby för mig spelar det inte någon roll när det är, jag kommer ialla fall mvh robin