Nu har det stått lite still här igen, så dags att skriva nåt igen antar jag.
Anledningen till att det stått still är helt enkelt för att varken tid, ork eller intresse har funnits för att göra nåt mer på bilen. När jag inte jobbat så har jag varit hos nån kompis och kollat på film eller setat här och spelar BF BC2. Men nu till helgen hade jag tänkt hinna med en del, har iaf en massa att göra på bilen. Fick hem den optiska kabeln idag som ska sitta mellan huvudenhet och signalprocessor, ska dra i den på lördag tänkte jag. Åkte även förbi Biltema idag och köpa ett ark av den nya kolfibervinylen, ser myyyycket bättre ut än den gamla så nu ska jag få till inredningen!
Fick även ett mejl från dBakuten idag, nu har MIN huvudenhet kommit hem!
Får den nästa vecka (hoppas jag) så nu kan man göra klart runt den också, skönt att få dit en med rätt färg. Får se hur det blir med att bygga om slutstegsracket och dörrarna, låter ju rätt bra i bilen som det är och jag har inget sug efter att bygga nåt mer nu, kanske tar det i höst eller nåt, nu vill jag få till utseendet istället. Började idag med att montera en ny skylthållare och nya registreringsskyltar fram och bak. Så småningom blir det även nya emblem i fälgarna och på huv samt baklucka, funderar även på att lacka lister och handtag samt skaffa nya fälgar, skulle även ha slängt på en Aerosänkning (10mm) bak. Finns många fler planer än så, får se hur mycket man hinner med.
Ska försöka komma ihåg att uppdatera i helgen också om det nu blir något gjort. Men jag är så grymt sugen på att klä om detaljer i inredningen så nåt borde jag allt få till.