3334
Sök

varför finns de så sjuka regler på garaget.org???

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
7 juni 2008
Trådstartare
tjosan börjar fundera på varför de finns för sjuka regler på denna sida

min volvo 940 tic blev låst pga otillräckliga bilder pga mobiltelefon kort
va ju inge fel på bilderna alls min riktiga digital kamera e ju 25 gånger sämmre bildkvalite på

och saabens alla kort e taget me samam mobil oxå den är inte låst sjukt ju
borde ju va skit de samma vilken kamera man tar allt me så länge de inte är allt för kass bild lr att dom e för stora ju

börjar lessna här lite smått denna sida borde läggas ner

Körv
3 535 Inlägg
7 juni 2008
Duger det inte så kan du ju logga ut.. Garaget.org är ingen demokrati.

Truckdriving Man

Administratör
11 960 Inlägg
7 juni 2008
Reglerna är inte "sjuka" bara för att du inte håller med.

Vi låser bilar med bilder av låg kvalitet för att det är trist att se på sånna bilder helt enkelt. Hålla kvaliten uppe.

För övrigt vet jag inte varför din bil låsts med den motiveringen, och jag har låst upp den igen.

Lägga ned sidan för det här? Get real... jag tror 99.9% av medlemmarna håller med mig om att bilder av usel kvalitet lika gärna kan plockas bort.

mvh.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

1 024 Inlägg
7 juni 2008
jag har bara mobilkort.. men har man grym camera så blir det bra ;; ) nokia n95

1 161 Inlägg
7 juni 2008
volvo_dude skrev:

ja nu stänger vi ner sidan för stackaren fick inte ha sin volvo inlagd..
annars så finns de en knapp uppe i vänstra hörnet de står logga ut på..

5 650 Inlägg
7 juni 2008
Trådstartare
chrizz skrev:

Vi låser bilar med bilder av låg kvalitet för att det är trist att se på sånna bilder helt enkelt. Hålla kvaliten uppe.

För övrigt vet jag inte varför din bil låsts med den motiveringen, och jag har låst upp den igen.

Lägga ned sidan för det här? Get real... jag tror 99.9% av medlemmarna håller med mig om att bilder av usel kvalitet lika gärna kan plockas bort.

mvh.

men du kan ju seröist inte mena att man ska köpa kameror för 2-3 tusen kr bara för att att bilderna ska godkännas här

och menar då de att har man en riktig digital kamera med sämmre bildkvalite än mobilen och mobilen gör klarare bilder kamera som kamera
de känns aningen oseröist när spec när man har 2 bilar me samma kamera och en blir låst och den andra
va liksom de jag störde mig på hade tex båda bilarna blitt låsta med samma förklarning men de jag störde mig på va att min ful saab som e skroten nästa för som allt va taget med samma kamera va helt upplåst medans volvon som ser aningen bättre ut desutom blev låst

399 Inlägg
7 juni 2008
ja har me bara Mobil kamera (Sony Ericsson W810I) blir skit bra bilder.

VOLVO for life

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
7 juni 2008
Vadå lägga ner sidan? Bara för att din bil blev låst och du tycker reglerna suger?
Skaffa fram bättre bilder är väl inte så svårt? Låna en bättre kamera eller låt nån annan fota bilen.
Och som sagt, bilder med kass kvalitet är inte kul att se på.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
7 juni 2008
volvo_dude skrev:
men du kan ju seröist inte mena att man ska köpa kameror för 2-3 tusen kr bara för att att bilderna ska godkännas här

och menar då de att har man en riktig digital kamera med sämmre bildkvalite än mobilen och mobilen gör klarare bilder kamera som kamera
de känns aningen oseröist när spec när man har 2 bilar me samma kamera och en blir låst och den andra
va liksom de jag störde mig på hade tex båda bilarna blitt låsta med samma förklarning men de jag störde mig på va att min ful saab som e skroten nästa för som allt va taget med samma kamera va helt upplåst medans volvon som ser aningen bättre ut desutom blev låst

Köpte min kamera för 300kr, ingen av mina bilar har blivit låsta.

Jag tycker att reglerna är jävligt bra, vem skulle egentligen orka se på en bild tagen med en 0.54 megapixels kamera. Det ser ju skitdåligt ut.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Administratör
11 960 Inlägg
7 juni 2008
volvo_dude skrev:
chrizz skrev:

mvh.

Jag har ju låst upp din bil och sagt att låsningen var felaktig. Gnäller du inte bara för att gnälla nu?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
7 juni 2008
btw, min kamera var gratis. Bra att fylla jämt. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

1 161 Inlägg
7 juni 2008
om man tittar på dina bilder så förstår man vrf den blev låst.. väldigt suddiga o konstigt ljus på dom..

5 650 Inlägg
7 juni 2008
Trådstartare
__hogberg__ skrev:
om man tittar på dina bilder så förstår man vrf den blev låst.. väldigt suddiga o konstigt ljus på dom..

även kännt som soljus en 30 grader varm dag

203 Inlägg
7 juni 2008
volvo_dude skrev:

Det var det ABSOLUT sämta jag hört i hela mitt liv!

827 Inlägg
7 juni 2008
chrizz låt han gnälla stackar

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!

1 161 Inlägg
7 juni 2008
volvo_dude skrev:
__hogberg__ skrev:

även kännt som soljus en 30 grader varm dag

ja trodde de gick att ställa bilen i skugga så man får bra bilder..

men va vet ja me min enkla bakgrund.. men ja kan ju alltid gissa på att de ä standard att ha hjul, motor, o ratt i bilar smile

Med.lem
3 759 Inlägg
7 juni 2008
@ TS. Vem i dagens läge äger inte en digitalkamera??
Hur svårt är det att låna någons?

@chrizz Jag tycker det är helt rätt att bilder med dålig kvalle ska bort.. Dock BORDE DET ÄVEN GÄLLA PÅ FILMDELEN!
Banna alla mobilfilmade filmer!

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Down n`out
514 Inlägg
7 juni 2008
volvo_dude skrev:
tjosan börjar fundera på varför de finns för sjuka regler på denna sida

min volvo 940 tic blev låst pga otillräckliga bilder pga mobiltelefon kort
va ju inge fel på bilderna alls min riktiga digital kamera e ju 25 gånger sämmre bildkvalite på

och saabens alla kort e taget me samam mobil oxå den är inte låst sjukt ju
borde ju va skit de samma vilken kamera man tar allt me så länge de inte är allt för kass bild lr att dom e för stora ju

wtf? är de dom bilderna du har nu som bilen blev låst för? tyckte inte att de va så dåligt?

Down n`out

Sök