köp en billigare pålitlig kul bil, sen spara pengarna till en vackrare dag. .
()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)
Köp en lägenhet, det är en av dem bästa investeringarna du kan göra! jag köpte en för 2år sen, nu är den värd 300 000:- mer.
Jag bor i Södertälje och man kan säga att om du inte köper en sjö tömt mitt i centrum och bygger en pool på torget så blir du bara av med pengar. Men det är en grejj som vore skönt, investera i en lägenhet med så mycket pengar som möjligt, sätta in en liten slant och spara på räntan.. ex forex som någon skrev.
Investera i säkra fonder och/eller aktie obligationer, i obligationer förlorar du ingenting då får du tillbaka summan du investerat medans om du går ++ får du ut hela summan= win-win situation.
Annars lägenhets marknaden runt storstäder osv är alltid bra att investera i, dock INTE hus/villa då¨dessa priser nu har börjat dala.
Jag hade ju köpt en bil för mellan 150-200 papp iallafall och investerat/sparat resten.
Investera i säkra fonder och/eller aktie obligationer, i obligationer förlorar du ingenting då får du tillbaka summan du investerat medans om du går ++ får du ut hela summan= win-win situation.
Annars lägenhets marknaden runt storstäder osv är alltid bra att investera i, dock INTE hus/villa då¨dessa priser nu har börjat dala.
Jag hade ju köpt en bil för mellan 150-200 papp iallafall och investerat/sparat resten.
Precis som många andra har sagt så är nog det bästa alt. som verkar finnas. Casha en 06-07:a Octavia RS för runt 150 och göra boendet lite enklare.
Som rubrik, jag har kommit över 500 blås vad ska jag göra? RS4?
Öppnatt spar konto på Forex bank å låt dom ligga där till 4,47 % ränta å grunna ricktigt ricktigt noga på vad du ska lägga pengarna på så det ej blir något panik köp ....
Som rubrik, jag har kommit över 500 blås vad ska jag göra? RS4?
Öppnatt spar konto på Forex bank å låt dom ligga där till 4,47 % ränta å grunna ricktigt ricktigt noga på vad du ska lägga pengarna på så det ej blir något panik köp ....
//SWIH
Ps;Grattis vr det en triss lott
Min chef sa att släng in skiten på forex, och lugna dig nu så att du inte ångrar skiten.
Dela med dig då, broderligt. Jag hade gjort det iaf....
Ja precis, Rädda barnen där 98% går enbart till chefen och löner så kommer 0.21 öre fram...
Jag tycker det är viktigt att vara korrekt när man slänger sig med siffror. Angående Rädda Barnen: 78% går till verksamheten, 22% till administration. Gränsen för att få ha ett 90-konto är 75/25 procent.
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.