Har ytterligare 10 versioner på datorn, men det är ju inget tvivel om att det kommer bli en sommarplåga. För vem kan säga att Basshunter - Boten Anna var bra?
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
SMF - HAHAHA Trance Generators - Do you wanna balloon 160Bpm RMX Zanza Labs - Control The Mind
den mittersta låter intressant
Vill du ha så kan jag skicka
Och gnälltanter & moralkärringar:
Låten finns att ladda ner lagligt på nätet så det är inte olaglig piratkopiering
EDIT: BTW:
Senast redigerat av TBOC_Razor (8 juni 2008)
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
okaj nice :d.. själv gillar ja donkey rollers - the last city on earth.. och mortal war
okey jag har en till bra låt,, fast det är inte hardstyle då den heter Mr. Puta green stuff,, jag har bara högst tre hardstyle låter det är dom som står nu iallafall
om du inte visste det så är det faktiskt en hardstyle låt :d.. den är grymm mr puta
ofan då vet man de att den är en hardstyle låt då,, det visste ja inte att den var
R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Fakta om Bilar
Förekommer endast i färgerna snorgrönt,grisrosa samt jungfruvit.
Världens största försäljare av bilar är överraskande varken GM, Ford eller Lada, utan en skygg herre från Trosa vid namn Ahlgren.
Abject - Rain brukar dunka på redigt gött.. Gillar Brennan Heart - Memento också ^^ Vänta bara tills Project One släpper sina nya låtar. Dom kommer lira gött i högtalarna!
Har ytterligare 10 versioner på datorn, men det är ju inget tvivel om att det kommer bli en sommarplåga. För vem kan säga att Basshunter - Boten Anna var bra?
'
eheh för det första så har denna låt inte me tråden attt gör eftersom det inte är hardstyle heheh..
Headhunterz - rock civilization Noisecontrollers - marlboro man Technoboy - rage Davide sonar - sarabande Walt jenssen - CTRL walt DEL The nasty boyz - angel
Headhunterz - rock civilization Noisecontrollers - marlboro man Technoboy - rage Davide sonar - sarabande Walt jenssen - CTRL walt DEL The nasty boyz - angel
Davide sonar - sarabande Walt jenssen - CTRL walt DEL The nasty boyz - angel
Headhunterz - Digiwave Headhunterz - Aiming for ur brain Headhunterz - Victim of My Rage
Donkey Rollers - No one can stop Us Donkey Rollers - Silver Bullet
Return Corps Vs Hollow - Wrong Frequency
smarrigt val :d...gillar du inte last city on earth me donkey?
Jodå! Finns så jädrans många bra låtar! Men lyssnar nästan bara på Headhunterz! Han är ju så jädrans grym!, älskar hans stil!. Grymt feta beats, feta melodier m.m. Donkey Rollers är andra valet i bilen, hehe