Nordberg skrev:
Haha, jag såg också programmet igår! väntade bara på att någon skulle starta en tråd om det
Kollar på pimp my ride varje dag, och nu när det egentligen var "pimp my ride-dags" så var det visst UK version
Blir alltid dåligt när det inte är svarta som håller i sånna här program, finns inget dummare, dåligare, fulare, konstigare, än en vit man som försöker spela tuff, "word"
men jag måste säga att jag kommer VERKLIGEN kolla på nästa program! för då gör dom om en Golf
Någon som vet när nästa program går?
Tycker de e lika jävla löjligt oberoende på om de e en mörkhyad eller vit. hahahaha..inte sett de brittiska men tycker pimp my ride e lite enformigt. de var roligare me moster garage som förövrigt var svenskt. de gjorde ju riktiga grejer o satte inte bara in 10 skärmar i bilen o dyl.
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"