nej men fyfan då måste fixa henne, skrota inte den bilen, för då kommer jag o hämtar den!!!!!!!!!! är ovanligt med fina T16 aero! hoppas du hade försäkring
Nej nej nej nej nej nej nej nej och NEJ! Fixxa till den där, ser ju bara ut att behöva ny skärm, front och lyktor. Får jag syn på den på skroten så blir jag lite less på dig
nej men fyfan då måste fixa henne, skrota inte den bilen, för då kommer jag o hämtar den!!!!!!!!!! är ovanligt med fina T16 aero! hoppas du hade försäkring
Klar jag kommer försöka fixa den, det är ju en Aero!!! Klart jag hade försäkring
Aero T16 skrev:
Den går ju att rädda. Lite lack och plåt så blir den som ny
Ja precis, det verkar inte som styrningen har tagit någon skada
Aaaaaaalm skrev:
Aj fan va trisst på den fina bilen! Men som sagt med lite plåt och lack kommer den bli som ny igen
Mvh. Magnus
Ja, riktigt synd det är bara att hoppas på det bästa
Rallyhalle skrev:
Fan, de e så trist de där
Men skicka inte den där till skroten pga det där! Det där måste ju gå att fixa.
//Jacob
Japp Den kommer inte att skrotas!!
TenZer skrev:
Nej nej nej nej nej nej nej nej och NEJ! Fixxa till den där, ser ju bara ut att behöva ny skärm, front och lyktor. Får jag syn på den på skroten så blir jag lite less på dig
Ja ungefär det är vad som behövs och lite lack på det
se på det positivt, du har la inte hunnit ställa av den svarte? då har du ju fortfarande en o köra med att cyckla eller åka buss är det värsta som finns.
Det är ju bara så att det va just denna jag hade tänkt att ställa av av en rad olika anledningar...
Händer inte så mycket men någon utav bilarna just nu... Den krockade står i garaget och den andra används bara
Ska dock skicka in spelaren på service när jag känner att jag kan åka runt utan musik ett längre tag
I torsdags fick jag ett brev från motpartens FB där det stod att deras försäkringstagare är vållande och jag har rätt till ersättning
Så i veckan nu så hoppas jag på att komma till en verkstad för att göra en skadevärdering
Så som det ser ut nu så verkar det som allt kommer att lösa sig, dock beror det ju lite på hur mycket det kommer kosta att laga men iaf bara att hålla tummarna på att det inte kostar allt förmycket så FB fixar det
JA!! hoppas de inte är för dyrt, så de kan fixa bilen!
Mvh Patrik
Hoppas också på detta
HPaddict skrev:
fan va gött ryberg det ska bli bra det här ska du se
mvh stångberg
Jodå, på ett eller annat sätt blir det nog bra
PWA skrev:
Har läst denna tråd å e grymt impad. Hoppas det löser sig med Aeron!
kul att någon tagit sig tid att kolla igenom hela om allting går som det ska med jobb osv och att jag får tag på ett garage så är jag stora planer för den
4kezon skrev:
sköen va gött att du får ersättning iaf=)
Japp, nu är det bara och vänta och se vilken typ av ersättning det blir