Sådär ja nu var den dit satt med ny termostatgivare och termostat plus några nya slangklämmor
Målade lite på plåtarna runt bara för att det skulle bli lite snyggare dock så framhäver det bara allt det dåliga runt om kring ännu mer
Men men nu sitter den iaf i fattas lite slangar och kablar på bilen.
Och nu är den provkörd och allt fungerar som det ska Hade dock lite problem med den nya termostaten och få den att hålla tätt men det gick efter ett tag
Och nu ligger tempen stadigt lite under mitten av temp. mätaren vilket jag tror att den ska göra ?
Glömde säga det att jag har också fått en ny 4"are och det låter nu mkt bättre utan missljud, elr jo lite från en del delar som inte sitter fast beställning av bas och steg sker i början av veckan
Kablarna är i princip färdig dragna, det är bara jorden kvar. Strömkabeln är dragen på höger sida och lågnivån+remoten på vänster. och imorgon blir det förhoppningsvis lådbygge
Illa fint. Ska blir kul att höra hur kappan spelar, kommer säkerligen låta bra;) Lägg på ett kol så kan du kanske komma och demospela i helgen!?
Det ska bli riktigt kul att få höra den jag skyndar långsamt hehe ne men lådan kommer nog att fixas imorgon, ska köpa mdf, högtalarterminal och dämpmaterial.
Carlehed skrev:
Klart jeppe ska komma till tibro millved snabba dg på nu så vi får höra!
Jag kommer på söndag kväll om jag blir färdig lyckades övertala farsan
Blev inga bilder under bygget men här är i alla fall lådan färdig. lådan är på 23 liter och bitarna är sågade av den lokala bygghandeln och är i 19mm MDF och kostade 125kr
Och här sitter basen i
Och här sitter steget.
här har vi dom tillsammans
Infinity
DLS
Några centimeter kvar blev det allt och lådan ska kläs i likanade tyg som det är i bagaget.