Ska nu imorgon sälja Micran som jag har haft så mycket problem med och köpa en ny bil. Blivit blåst på dom 2 senaste bilköpten så denna gång ska jag vara riktigt noga!
Nu till min fråga: Jag är helt frälst vid "Halv-kombi" bilar och ska därför köpa en till "halv-kombi" och tänkte fråga er efter lite köpråd och vad man ska passa sig för när man köper en bil.
Kravena jag har denna gång är: Årsmodell: 88+ Karros: Halvkombi (Den ska var fin också inge jä*la Fiat Uno eller panda) Bränsleförbrukning: MAX 0,7 liter/milen Motor: Inprutare är ett STORT plus! Effekt: 50 hk+ Ljud: Den ska var bra att bygga billjud i
Några av modellerna jag själv har sneglat på är: Honda Civic Toyota Corolla Toyota Starlet Nissan Micra (Har haft en sån och den drog en liter milen) Nissan Sunny Wv Golf (Har haft 2 sånna och en var det stora fel på!)
Opel corsa.. lagom pluttig och drar inte mycket. Hur fasen fick du upp en micra i en liter milen?
Jo Corsan är frän men tyvärr så har jag lite större krav på lastutrymme, sen har vi opels klassiska rost vilket jag inte direkt gillar
Det var en 87:a som det satt en förgasare från en 88+ med elektroniska munstycken och eftersom jag saknade massa saker från 88:an eftersom jag hade en ren förgasarbil så stod minstyckena helt öppna därför drog den mycket... Det roliga var att motorn bara va på 988 cc och den toppa 120 och drog en liter milen
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..