2589
Sök

saker du fått med dig på fyllan

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
15 juli 2008
enda jag fick med mig ikväll på fyllan var mig själv konstigt nog lol

men aja får göra ett nytt försök imorgon eftersom då blir det fest igen roll

( och idiotförklara mig inte bara för att jag, widell1111 och några fler super på en måndag och ska supa igen imorgon tongue)
Senast redigerat av _Glenne_ (15 juli 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

982 Inlägg
15 juli 2008
13kg kemsik metall haha

Avstängd
58 Inlägg
15 juli 2008
könsjukdomar och en gravid flickvän... och nån annans solglajjor.. och strumpor.. och en brud som ville inte ville ligga me mej sad bara sova.. i en annan säng..

801 Inlägg
15 juli 2008
kompisen fick med sig en såndär orange trafikomläggningsskylt i helgen, den tykte han skulle stå på motorhuven lutad mot framrutan på hans bil. han hade inget som helst minne av det dagen efter tongue

Fattig student
1 282 Inlägg
15 juli 2008
Tycker att det är dags för lite bildbevis med... cool

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

1 853 Inlägg
15 juli 2008
Själv så sysslar jag inte med alkohol...

Men Tjejens brosha kom hemsläpades på en sådan dära jätte stor GB Glass gubbe var lite kul måste jag säga, han hade "hittat" den! smile

3 113 Inlägg
15 juli 2008
förra nyårsfirandet fick jag med mig min tjejkompis som då spydde ner min säng... och så deckade hon på golvet i toaletten när hon väl för en gångs skull skulle dit.. hmm
Senast redigerat av cebT (15 juli 2008)

Semper Fi

586 Inlägg
15 juli 2008
En skylt från en bensinmack, en gb-glass gubbe, en skylt ifrån Volvo branth där det står "Ursäkta röran, ombyggnad pågår.." Kommer upp med bilder på dessa sen. smile

112 Inlägg
15 juli 2008
Jobbarkompisen försökte sno en platt-tv från finlands båten på firmafesten, men han blev tagen när han skulle ut ur båten med tv, som han bar...

1 963 Inlägg
15 juli 2008
HAHAHA va hände me honom då? sikken klåpare=)

Men are not born - Men are made

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 juli 2008
och ikväll så fick jag med mig själv igen på fyllan... men imorgon verkar det som jag får med mig en flicka då hon påstod att hon skulle sova hos mig imorgon och vi ska supa imorgon igen tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Ace Ventura
1 240 Inlägg
16 juli 2008
_Glenne_ skrev:
och ikväll så fick jag med mig själv igen på fyllan... men imorgon verkar det som jag får med mig en flicka då hon påstod att hon skulle sova hos mig imorgon och vi ska supa imorgon igen tongue

Få med dig 1 pkt antabus från Apoteket ist tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 juli 2008
Aruzo skrev:
_Glenne_ skrev:

och det är? tongue

Teddan
2 495 Inlägg
16 juli 2008
Jag fick med polarn´s brud och gjorde henne gravid ....... slå den om ni kan ! ! !

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 juli 2008
r-ted skrev:
Jag fick med polarn´s brud och gjorde henne gravid ....... slå den om ni kan ! ! !

gjorde inte henne gravid dock men har fått med mig polares tjejer nåra gånger, polares lilla systrar med mera... men eftersom du lyckades göra en polares tjej gravid så är du snäppet värre tongue

Teddan
2 495 Inlägg
16 juli 2008
_Glenne_ skrev:
r-ted skrev:

gjorde inte henne gravid dock men har fått med mig polares tjejer nåra gånger, polares lilla systrar med mera... men eftersom du lyckades göra en polares tjej gravid så är du snäppet värre tongue

javisst  jag e värst lol

det blev en son, han är 7år nu smile

och nej jag är itne ihop med tjejen, usch hemska tanke:P

Ace Ventura
1 240 Inlägg
16 juli 2008
r-ted skrev:

Jag slår inte det men jag slår vad om att din polare slog dig? Slog jag huvudet på spiken nu? tongue

Ace Ventura
1 240 Inlägg
16 juli 2008
_Glenne_ skrev:
Aruzo skrev:
_Glenne_ skrev:

och det är? tongue

Tabletter för alkisar lol

Teddan
2 495 Inlägg
16 juli 2008
Aruzo skrev:
r-ted skrev:

Jag slår inte det men jag slår vad om att din polare slog dig? Slog jag huvudet på spiken nu? tongue

ne det gjorde han inte , men han skrota våran gemensamma supar bil och tog pengarna:lol:lol

Sök