Finns det någon sida på internet som man kan kolla på matchen imon.. Utan att behöva betala någon månads avgift osv.. vet att tv4 har en sida, men finns det ingen gratis sida?? Någon som vet kanske???
"If you're in control, you're not going fast enough"
På www.sopcast.com kan du ladda ner det programmet som behövs för att se på diverse tv-program, bland annat kunde man se de allsvenska matcherna som man annars får betala för.
Det är förresten lagligt då de ofta sänds från kina osv. Man kan även se gratis premier league och serie a gratis på datorn, kommer dock inte ihåg vad programmen heter nu.
Hur fungerar det då?? Måste man ladda ner och installera en massa saker eller?? Får inte vara för mycket skit då jag ska kolla på jobbets data och dom kanske blir lite tjuriga om man installerar en massa program..
Hur fungerar det då?? Måste man ladda ner och installera en massa saker eller?? Får inte vara för mycket skit då jag ska kolla på jobbets data och dom kanske blir lite tjuriga om man installerar en massa program..
aa du måste ladda hem ett litet program, men det är inte större än nån megabyte så. Väldigt simpelt
aa du måste ladda hem ett litet program, men det är inte större än nån megabyte så. Väldigt simpelt
Va inne och kollade lite men fattade inte så mycket.. Ska man ladda ner SopCast 3.0.3 eller?? Och sen är det bara att börja kolla??
Precis ta hem SopCast 3.0.3 När det är utfört så har du ju sportprogram (Live Sports) högst upp i en flik. Där kan du välja en hel del olika sporter. Ta i detta fall fotboll, klicka längst ut till höger på "TVn" där kommer du att efter 15.45 kunna se vilka olika seedningar du kommer att kunna använda. (om du tar hem sopcast kan du se dem som det står sopcast på med lite tur vissa andra oxå) I vissa fall kan man behöva ta hem en mediaspelare. Jag kör med VLC (finns på Myp2ps hemsida under softwear. Och göra en inställning så att det är den mediaspelaren som ligger som förstaval. Detta gör man längst ner på spocast. Hoppas att du förstod. Jag kommer att vara inne mot kvällningen så är det något så skicka ett PM.
fotbollskanalen.se har sänt live innan. tror bara du behöver regga dig där.
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info